دانلود Franzis ANALOG projects professional 4.33.03822 – ساخت تصاویر کلاسیک و قدیمی

دانلود Franzis ANALOG projects professional 4.33.03822 - ساخت تصاویر کلاسیک و قدیمی

 

دانلود Franzis ANALOG projects

| ساخت تصاویر کلاسیک و قدیمی |

 

Franzis ANALOG projects professional 4.33.03822 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و پرطرفدار به منظور ساخت تصاویر کلاسیک در سبک دوربین‌های آنالوگ و قدیمی است که به کمک آن، کاربر می‌تواند طی چند کلیک ساده، به تصاویر خود افکت‌هایی کلاسیک و قدیمی بدهد. با این برنامه شما می‌توانید مشخصه‌های نوری، تکسچرها، تاری لنز و … را در تصاویر خود دستکاری کنید و به یک تصویر حرفه‌ای که با دوربین‌های باکیفیت به ثبت رسیده، افکت‌هایی قدیمی و کلاسیک بدهید.

اگر که تصاویر قدیمی که با دوربین‌های آنالوگ به ثبت می‌رسیدند را به خاطر داشته باشید، اولین خصوصیاتی که در ذهن‌تان تداعی می شود شامل تصاویری رنگ و رو رفته، خطوط مربوط به دوربین‌های نگاتیو و … است. این مجموعه‌ی ظاهری برای تصاویر، معمولا در عکاسی‌ در موضوعات خاص می‌تواند جذاب و پرطرفدار باشد. اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که تصاویر خود در حوزه طبیعت، پرتره، عکاسی مناسبتی و … را به حال و هوایی مشابه تصاویر کلاسیک و قدیمی درآورید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این محصول نرم افزار بسیار قوی را از دست ندهید. با این برنامه امکاناتی در دسترس شما خواهد بود که بتوانید طی چند کلیک ساده، تصاویر خود با ظاهر امروزی را به شکل و شمایل تصاویر کلاسیک درآورده و از تجربه‌ی عکاسی در سبک و سیاق منحصر به فرد خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Franzis ANALOG projects را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Franzis ANALOG projects :

– امکان ساخت تصاویری با شکل و شمایل عکس‌های مربوط به دوربین‌های آنالوگ و کلاسیک

– امکان تغییر در مشخصه‌های نور و رنگی در تصاویر

– مناسب برای نیاز آتلیه‌های عکاسی برای ساخت اینگونه تصاویر برای عکس‌های مناسبتی، تصاویر مربوطه به منظره‌های طبیعی و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Franzis ANALOG projects.cover1  300x163 - دانلود Franzis ANALOG projects professional 4.33.03822 - ساخت تصاویر کلاسیک و قدیمی Franzis ANALOG projects.cover2  300x169 - دانلود Franzis ANALOG projects professional 4.33.03822 - ساخت تصاویر کلاسیک و قدیمی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 358 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR