دانلود بازی Lumosity 2023.09.07.2500015 – تقویت هوش و حافظه برای اندروید + نسخه فول

دانلود بازی Lumosity 2018.08.20.1910243 - تقویت هوش و حافظه برای اندروید + نسخه فول

 

دانلود بازی Lumosity برای اندروید

| بازی تقویت هوش و حافظه برای اندروید + نسخه فول و بدون محدودیت |

 

Lumosity FULL 2023.09.07.2500015 Lifetime Subscription نام یک بازی جدید فکری برای شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که ذهنتان را به چالش وا می دارد ؛ کارخانه تقویت هوش و حافظه ، نام بازی است که در این ساعت از سایت یاس دانلود ، قصد داریم خدمت شما کاربران گوشی های اندروید معرفی کنیم. Lumosity هم اکنون از سوی 70 میلیون کاربر بسیار هیجان زده از سرتاسر دنیا در حال انجام است که در طی مراحل مختلف ، هربار ذهن و مغز کاربر را با چالش هایی رو به رو می کند که تداوم انجام آن ، باعث تقویت هوش و حافظه آنان می گردد.

Lumosity یک بازی بسیار هیجان انگیز و محبوب در مارکت اندروید است که تاکنون موفق به کسب امتیاز 4.1 از سوی کاربران گردیده است ، در این بازی شما با مجموعه ای از معماها طرف هستید که تمرکز بر روی آنان ، می تواند بهره هوشی شما را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهد ، این بازی فکری حاصل بیش از 80 سال تحقیق و مطالعه دانشمندانی مشهور از سراسر دنیا است که هم اکنون به صورت رایگان برای شما کاربران عزیز محیا گردیده است. هم اکنون می توانید بازی Lumosity را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Lumosity1 Lumosity2 Lumosity3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR