دانلود Raw Image Extension 2.1.63181 – نمایش تصاویر RAW در اپلیکیشن Microsoft Photos ویندوز

دانلود Raw Image Extension 2.1.63181 - نمایش تصاویر RAW در اپلیکیشن Microsoft Photos ویندوز

 

دانلود Raw Image Extension

| نمایش تصاویر RAW در اپلیکیشن Microsoft Photos ویندوز |

 

Raw Image Extension 2.1.63181 اکستنشن جدیدی است که به تازگی از سوی مایکروسافت برای اپلیکیشن Photos در ویندوز منتشر شده و با آن کاربران از این پس قادر هستند تصاویر خود با فرمت RAW را هم در این برنامه نمایش دهند. دنیای عکاسی بسیار گسترده و وسیع است و این روزها، انواع مختلفی از مدل‌های دوربین دیجیتال در بازار در دسترس قرار دارند. با توجه به اینکه این روزها عکاسی به صورت حرفه‌ای در میان افراد علاقه‌مند، عکاسان و … انجام می‌گیرد، روز به روز به تعداد ابزارهای جانبی دوربین‌های عکاسی نیز افزوده می‌شود. اگر که در حوزه عکاسی حرفه‌ای هستید، احتمالا به خوبی فرمت RAW را می‌شناسید؛ این فرمتی است که تقریبا اکثر دوربین‌ها از آن برای ثبت عکس استفاده می‌کنند. فرمت RAW یک فرمت ذخیره‌سازی تصاویر دیجیتال است که اطلاعات تصویر ثبت شده توسط سنسور دوربین را در حالت خام و بدون فشرده‌سازی ذخیره می‌کند. در این فرمت، تمام اطلاعاتی که توسط سنسور دریافت شده، از جمله اطلاعات رنگ، فضای رنگی و توازن رنگی، نوردهی و کنتراست تصویر حفظ می‌شوند. این فرمت ایده‌آل برای عکاسان حرفه‌ای است زیرا اطلاعات بیشتر و بی‌تغییری از تصویر را در اختیارشان قرار می‌دهد، که در فرآیند ویرایش تصویر و کنترل بیشتر بر روی جزئیات مفید است. با استفاده از فرمت RAW، کاربران می‌توانند تنظیماتی مانند توازن سفیدی، توازن رنگی و کنتراست را پس از گرفتن عکس، به صورت دلخواه تنظیم کنند. همچنین، این فرمت فایل به هیچ فشرده‌سازی دیتای تصویری نیاز ندارد و اطلاعات کامل تصویر را ذخیره می‌کند.

مشکلی که در رابطه با فرمت RAW وجود دارد این است که به طور پیش‌فرض در ویندوز پشتیبانی نمی‌شود. در واقع اگر که تصاویر دوربین عکاسی خود را به کامپیوتر منتقل کنید، متوجه خواهید شد که Photos قادر نیست که تصاویر راو را باز کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک اکستنشن مخصوص این برنامه را برای شما آماده کرده‌ایم که با نصب آن، از این پس Photos بتواند فرمت مذکور را هم برای شما نمایش دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Raw Image Extension را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Raw Image Extension :

– فراهم‌سازی نمایش فرمت RAW با Microsoft Photos

– سازگاری با ویندوز 10 و ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : AppxBundle
  • حجم : 1.56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR