دانلود بازی SBK15 Official Mobile Game 1.1.1 – بازی موتور سواری HD برای اندروید + دیتا

دانلود بازی SBK15 Official Mobile Game 1.1.1 - بازی موتور سواری HD برای اندروید + دیتا

دانلود بازی SBK15 Official Mobile Game برای اندروید

| نسخه کامل + دیتا |

 

SBK15 Official Mobile Game v1.1.1 بازی جدیدی در سبک موتور سواری مسابقه ای HD می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است.این بازی که توسط شرکت Digital Tales S.r.l طراحی و منتشر شده است هم اکنون یکی از بهترین بازی موتور سواری برای اندروید می باشد که توانسته با گرافیک بسیار بالای خود و همچنین گیم پلی عالی کاربران زیادی را به خود جلب نماید.این بازی هم اکنون در گوگل پلی امتیاز 4.2 را به خود اختصاص داده است.

در این بازی شما باید موتوری از بین بهترین موتور های دنیا از جمله کاوازاکی،هوندا،سوزوکی و… برای خود انتخاب کرده و شانه به شانه قهرمانان مسابقات موتور سواری مانند Tom Sykes و Sylvain Guintoli مسابقه دهید.این بازی دارای 24 موتور سوار برتر و 14 تیم مختلف می باشد که شما هر کدام از آن ها را که بخواهید می توانید انتخاب کنید و شروع به مسابقه دادن نمایید.پس اگر می خواهید جزو قهرمانان مسابقات موتور سنگین جهان باشید،این بازی زیبا را از دست ندهید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی SBK15 Official Mobile Game را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 برخی ویژگی های SBK15 Official Mobile Game:

– داشتن گرافیک 3بعدی و خیره کننده

– داشتن 3 حالت مختلف برای مسابقه،یعنی:مسابقات زمانی،قرهمانی و سریع

– گیم پلی عالی

– و…

 

 

تصاویری از محیط بازی:

SBK15 Official Mobile GameSBK15 Official Mobile Game



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 4.0.3 و بالاتر
  • حجم : 19 + 220 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR