دانلود بازی Sonic The Hedgehog 2 3.1.5 برای اندروید

دانلود بازی Sonic The Hedgehog 2 3.1.5 برای اندروید

 

دانلود بازی Sonic The Hedgehog 2 برای اندروید

 

Sonic The Hedgehog 2 v3.1.5 نسخه قدیمی و نوستالژیک بازی قدیمی و محبوب سونیک سگا می باشد که هم اکنون برای سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی بسیار زیبا شما باید در جاهایی که برای شما مشخص شده است مسابقه دهید و موانع جلوی راه را از بین ببرید تا به خط پایان برسید و اگر به موفقیت مرحله را تمام کنید به شما تعدادی سکه داده میشود که شما میتوانید در طول بازی از آن ها استفاده کنید.

این بازی بسیار زیبا اوایل بر روی گوشی های قدیمی نوکیا مشاهده شد که نظر طرفدار های بسیار زیادی را به خود جلب کرد و برنامه نویسان تصمیم گرفتند تا این بازی خاطره انگیز را برای سیستم عامل اندروید برنامه نویسی کنند و در نتیجه به بازار عرضه کنند.هم اکنون میتوانید بازی Sonic The Hedgehog 2 را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی از ویژگی های بازی Sonic The Hedgehog :

– گرافیک قابل قبول

– دارای محیطی جذاب و ساده

– دارای حجم بسیار کم

– دارای مراحل پر هیجان

– امکان خرید و ارتقا وسایل

– و …

 

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

1386865367_2sonic-the-hedgehog-2  etmdprxlteae4zpeu05a.gif

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK اندروید 2.3 به بالا
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR