دانلود WinEdt 11.0 Build 20220519 x64 – ویرایش داکیومنت‌های لتکس (LaTeX)

دانلود WinEdt 11.0 Build 20220419 x64 - ویرایش داکیومنت‌های لتکس (LaTeX)

 

دانلود WinEdt

| ویرایش داکیومنت‌های لتکس (LaTeX) |

 

WinEdt 11.0 Build 20220519 x64 نام یک ویرایشگر متن پیشرفته و قوی با پشتیبانی از داکیومنت‌های LaTeX, HTML, NSIS است که با دارا بودن امکاناتی جامع و قدرتمند، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در نهایت سهولت به نیازهای خود در زمینه ویرایش و تغییر در انواع پروژه‌های متنی پوشش دهید. این برنامه در واقه یک اپلیکیشن انعطاف‌پذیر و قدرتمند است که برای سهولت در کار با پروژه‌های تکس (TEX) طراحی شده است. این برنامه به دلیل مجهز بودن به امکانات جامع و قوی در زمینه ویرایش اسناد متنی، یک ادیتور قوی برای انواع سورس کدها و فرمت‌های متنی به شمار می‌رود.

همانطور که احتمالا می‌دانید، لتکس (LaTeX) یک نرم افزار حرفه‌ای برای آماده‌سازی داکیونت‌ها است. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید همانند انواع دیگر ویرایشگرهای متنی محبوب نظیر Microsoft Word, LibreOffice Writer, Apple Pages و … بتوانید داکیومنت‌های مورد نظر خود را بنویسید و ویرایش کنید. اگر که به طور حرفه‌ای با داکیومنت‌های لتکس سر و کار دارید، در این مطلب برای شما یک ویرایش متنی حرفه‌ای برای این داکیومنت‌ها آماده کرده‌ایم که می‌توانید تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinEdt را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinEdt :

– امکان کار با پروژه‌های TEX, HTML, NSIS

– امکان ویرایش کردن انواع سورس کد و فایل‌های متنی

– مجهز بودن به موتور پیشرفته‌ی تشخیص غلط املایی و نگارشی

– پشتیبانی از کامپایلرهای PDFTeXify, TeX, AMSTeX, LuaTeX و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinEdt.cover1  300x198 - دانلود WinEdt 11.0 Build 20220519 x64 - ویرایش داکیومنت‌های لتکس (LaTeX) WinEdt.cover2  300x190 - دانلود WinEdt 11.0 Build 20220519 x64 - ویرایش داکیومنت‌های لتکس (LaTeX)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR