دانلود Teorex DupHunter 3.0.1 – نرم افزار جستجو و یافتن تصاویر تکراری

دانلود Teorex DupHunter 3.0.1 - نرم افزار جستجو و یافتن تصاویر تکراری

 

دانلود Teorex DupHunter

| نرم افزار جستجو و یافتن تصاویر تکراری |

 

Teorex DupHunter 3.0.1 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور جستجو و یافتن تصاویر تکراری در سیستم است. اخیراً با گسترش استفاده از دوربین‌ها و گوشی‌های هوشمند، ما با تعداد زیادی عکس و تصویر سر و کار داریم. این وضعیت ممکن است باعث شود که در سیستم‌های ما تصاویر تکراری زیادی وجود داشته باشد که ممکن است ما از وجود آن‌ها بی‌اطلاع باشیم. در چنین مواقعی، نرم افزارهایی مانند این ابزار به ما کمک می‌کنند تا تصاویر تکراری را شناسایی و مدیریت کنیم. این ابزار در واقع یک نرم افزار قدرتمند است که طراحی شده تا به کاربران این امکان را بدهد که تصاویر تکراری را در سیستم‌های خود پیدا کنند و اقدامات لازم را برای مدیریت و حذف آن‌ها انجام دهند. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته جستجو و مقایسه، قادر است تصاویر با محتوای مشابه یا یکسان را شناسایی کرده و به کاربران نشان دهد.

استفاده از این ابزار می‌تواند به کاربران کمک کند تا سیستم خود را از تصاویر تکراری پاکسازی کنند و فضای دیسک خود را بهینه‌سازی کنند. علاوه به این، این نرم افزار قابلیت پاکسازی موارد تکراری در محیط‌های ذخیره‌سازی دیگر را همچون درایو‌های خارجی و شبکه‌های داخلی نیز داراست. در نتیجه، استفاده از این نرم افزار در مواقعی که شما هم با حجم بسیار زیادی از تصاویر تکراری در سیستم سر و کار دارید، می‌تواند تا حد زیادی مفید و کاربردی باشد و شما را در شناسایی و حذف دیتای تکراری از سیستم یاری دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Teorex DupHunter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Teorex DupHunter :

– قابلیت جستجو و یافتن تکراری تصاویر به صورت هوشمندانه

– قابلیت تشخیص حرفه‌ای عکس‌های تکراری در سیستم

– امکان آزادسازی فضای هارد درایو سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Teorex DupHunter.cover1  300x178 - دانلود Teorex DupHunter 3.0.1 - نرم افزار جستجو و یافتن تصاویر تکراری Teorex DupHunter.cover2  300x178 - دانلود Teorex DupHunter 3.0.1 - نرم افزار جستجو و یافتن تصاویر تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR