دانلود Eassos Recovery 4.2.1.297 + Portable – نرم افزار ریکاوری اطلاعات

دانلود Eassos Recovery نرم افزار ریکاوری اطلاعات

 

دانلود Eassos Recovery

نرم فزار ریکاوری اطلاعات

 

Eassos Recovery 4.2.1.297 + Portable یک نرم افزار قدرتمند بازیابی اطلاعات می باشد که با ارائه الگوریتم های منحصربفرد به سریع ترین صورت به ریکاوری فایل های شما می پردازند. رابط کاربری برنامه ساده و کاربردی بوده و شما می توانید به صورت بهینه به بازیابی اطلاعات خود بپردازید. امکان ریکاوری مستقیم از پارتیشین های درایوها نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد.

این برنامه می تواند به 5 طریق ممکن فایل های شما از دیسک های مجازی یا پارتیشین ها بازگردانی کرده و به صورت کاملا سفارشی سازی شده و با تعیین فرمت در اختیار شما قرار دهد. امنیت برنامه بالا بوده وی می تواند براحتی عملیات ریکاوری را انجام دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Eassos Recovery را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– موثر و قابل اطمینان

– امکان ریکاوری به 5 روش

– امکان بازیابی اطلاعات از دیسک های نوری

– با قابلیت پیش نمایش از فایل ها

– بازیابی سریع

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

Eassos Recovery-s



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17 + 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR