دانلود AOMEI FoneTool Technician 2.1.0 – نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون

دانلود AOMEI FoneTool Technician 2.1.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون

 

دانلود AOMEI FoneTool

| نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون |

 

AOMEI FoneTool Technician 2.1.0 نام یک بسته نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون به شکل رایگان و سریع است. به کمک این ابزار، کاربر می‌ـواند اطلاعات خود از قبیل تصاویر، فیلم‌ها، موزیک، شماره تلفن‌ها و … را از دستگاه‌های iPhone, iPod touch, iPad پشتیبان‌گیری کرده و در هر زمان با یک کلیک اقدام به بازیابی این اطلاعات کند. از دیگر امکانات کاربردی این نرم افزار می‌توان به توانایی انتقال دیتا به دیگر دستگاه‌های iOS و سیستم‌های کامپیوتری اشاره داشت. از طرفی، اگر که پر شدن حافظه‌ی آیفون یا آیپد به مرور زمان برای شما هم به مشکل بزرگی تبدیل شده، این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با دقت بالا، اطلاعات موجود در دستگاه خود را کنترل و مدیریت کنید.

این نرم افزار در واقع یک بسته‌ی جامع نرم افزاری به منظور محافظت از آیفون‌های شماست. با این برنامه شما می‌توانید به انتخاب خود، بکاپ‌هایی کامل از اطلاعات خود شامل: عکس‌، فیلم، شماره تلفن‌ها، مسیج‌ها، موزیک‌ها و … بگیرید. با پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود، این امکان هم برایتان فراهم است که بتوانید هر زمانی دیگر، اقدام به بازیابی اطلاعات مورد نظر در دستگاه کنید. این نرم افزار همچنین قادر است تصاویر کاملا تکراری در آیفون شما را تشخیص داده و آن‌ها را حذف کند. علاوه بر این، مبدل فرمت HEIC به شما کمک خواهد کرد که بتوانید تصاویر آیفون در این فرمت را به فرمت قابل نمایش در کامپیوتر تبدیل کرده و از مشاهده‌ی آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AOMEI FoneTool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AOMEI FoneTool Technician :

– قابلیت استفاده بسیار ساده و آسان

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان بکاپ‌گیری و بازیابی آسان

– امنیت بسیار بالا در حین فرآیند انتقال دیتا

– عدم نیاز به اپل آی‌دی برای پشتیبان‌گیری و یا انتقال دیتا بین دستگاه‌های آیفون

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AOMEI FoneTool.cover1  300x210 - دانلود AOMEI FoneTool Technician 2.1.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون AOMEI FoneTool.cover2  300x210 - دانلود AOMEI FoneTool Technician 2.1.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 197 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR