دانلود PaperCut MF 22.0.4 Build 63639 – نرم افزار نظارت بر استفاده از پرینتر در شبکه

دانلود PaperCut MF 22.0.4 Build 63639 - نرم افزار نظارت بر استفاده از پرینتر در شبکه

 

دانلود PaperCut MF

| نرم افزار نظارت بر استفاده از پرینتر در شبکه |

 

PaperCut MF 22.0.4 Build 63639 نام یک ابزار کارآمد و بسیار قوی در زمینه‌ی مدیریت قابلیت پرینت در پرینترهای شبکه است. به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید بر استفاده‌ از پرینتر در شبکه محدودیت گذاشته و بر روی آن نظارت داشته باشید. این نرم افزار در واقع یک ابزار مفید و کارآمد برای مدیریت، به‌اشتراک‌گذاری و همینطور سهمیه‌بندی امکان پرینت در بین کاربران شبکه است. همانطور که احتمالا می‌دانید، در محیط‌های اداری معمولا یک یا چند چاپگر به طور همزمان در بین کاربران شبکه به‌اشتراک گذاشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع هر کاربر می‌تواند دستگاه پرینتر را در سیستم خود ببیند و اسناد دلخواهش را با آن پرینت کند. مشکل اینجاست که نبودن یک محدودیت و یا سهمیه‌بندی درست برای کارکنان، ممکن است به مرور موجب استفاده‌ی بیش از حد از کاغذ توسط برخی کارکنان شده و به نحوی حق دیگر افراد در این بین ضایع شود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که شما بتوانید بر روی پرینتر در شبکه محدودیت بگذارید و بر استفاده از آن نظارت داشته باشید.

با استفاده از نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود در دسترس شما قرار می‌گیرد، امکانی فراهم خواهد بود تا شما بتوانید کاربران را در گروه‌هایی مجزا از هم قرار داده و برای هر گروه، محدودیت‌های خاصی را تعریف کنید. اگر که مصرف کاغذ و یا جوهر پرینتر در محل کار توسط کارکنان بالاست، شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید برای کاربران و گروه‌های کاربری تعریف شده، محدودیت پرینت قرار دهید و بدین ترتیب از مصرف بی‌رویه و کنترل‌نشده‌ی کاغذ توسط کارکنان جلوگیری کنید. حتی در صورت تمایل این امکان هم در دسترس قرار دارد که بتوانید با کاهش دادن کیفیت پرینت، مصرف جوهر در پرینتر را کاهش دهید تا جوهر شارژ شده برای مدت طولانی‌تری در دسترس باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار PaperCut MF را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PaperCut MF :

– قابلیت نصب و راه‌اندازی آسان در شبکه

– مجهز بودن به امکانات مدرن و قدرتمند برای مدیریت پرینتر در شبکه

– امکان مدیریت استفاده از دستگاه پرینتر در سطح سازمان

– امکان مانیتورینگ استفاده‌ی پرینتر از سوی کارکنان

– قابلیت مدیریت کاملا امن در فضای وب

– امکان گزارش‌گیری در فرمت‌های PDF, HTML, Excel

– امکان سهمیه‌بندی پرینت برای کاربران شبکه

– امکان کاهش کیفیت پرینت برای گروه‌های کاربری مختلف

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PaperCut MF.cover1  300x193 - دانلود PaperCut MF 22.0.4 Build 63639 - نرم افزار نظارت بر استفاده از پرینتر در شبکه PaperCut MF.cover2  300x190 - دانلود PaperCut MF 22.0.4 Build 63639 - نرم افزار نظارت بر استفاده از پرینتر در شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 661 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR