دانلود بازی Paranormal برای کامپیوتر

دانلود بازی Paranormal برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Paranormal برای کامپیوتر

 

بازی Paranormal نام یکی از جدیدترین بازیهای ترسناک است که چندی پیش توسط کمپانی MattCohen طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . بازی Paranormal تجربه ای از یک عنوان ترسناک را برای بازیباز رقم میزند که همانند آنرا در گذشته تجربه نکرده است . بازی Paranormal از عنوانهای سه بعدی است که از داستانی جذاب و پرماجرا بهره مند است و بازی باز را تا پایان به دنبال خود خواهد کشاند .

بازی داستان Mattel Clark را روایت می کند که فردی است هنرمند که در خانه ای سوت و کور زندگی میکند و تصمیم دارد که به همراه دوربین خود به شکار صحنه هایی عجیب و غریب و هیجان انگیز از hauntings یا شکار میرود که شما باید زاویه قرار گرفتن دوربین و نحوه فیلمبرداری را تعیین کنید که در این حین با صحنه های ترسناکی روبرو خواهید شد که جذابیت بازی را برای علاقمندان به بازیهای ترسناک بسیار زیاد می کند . از ویژگی های بازی Paranormal  میتوان به گرافیک خوب و نورپردازی عالی آن اشاره کرد که در اکثر صحنه های بازی مشهود است . اکر از علاقمندان به بازیهای ترسناک هستید فرصت دانلود بازی Paranormal برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Paranormal :

Paranormal-TheTown-Concept_Art_2

 

Town-Screenshot2

 

images

 

JglZ

 

 

Experience the horrors of a haunting that’s never the same twice. Paranormal is a 3D fully dynamic haunting experience. The player takes the role of Mattel Clark, an artist who has a haunted house. Mattel decides to film the hauntings with his camera, which is the viewpoint of the game

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Paranormal :

CPU: 2.8 Ghz Dual Core or better
Graphic Card: 512 MB Shader model 3
Ram: 2 GB or more
Operating System: Windows XP, Vista, 7

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–     فایل با فرمت Bin رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و با فایل Setup بازی را نصب نمایید .

 

 

note - دانلود بازی Paranormal برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Paranormal برای کامپیوتر حجم : 724 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Paranormal | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR