دانلود بازی Royal Envoy 3 Collectors Edition برای PC

دانلود بازی Royal Envoy 3 Collectors Edition برای PC

 

دانلود بازی Royal Envoy 3 Collectors Edition برای کامپیوتر

 

Royal Envoy 3 Collectors Edition یک بازی جدید در سبک مدیریتی است که در سال 2014 ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر نسخه های پیشین این سری بازی را انجام داده باشید میدانید چه بازی جذابی است و ما امروز تصمیم داریم تا نسخه سوم آن را برایتان قرار دهیم. در نسخه Royal Envoy 3 Collectors Edition شاهد داستان و ماجراهای جدید هستیم و شما باید خودتان را آماده کمک کنید. بازی در جزیره ای در اقیانوس جنوبی اتفاق میافتد. شما در این بازی ناگهان در نقشه با جزیره ای ناشناخته مواجه میشوید.پس از مدتی متوجه میشوید که این جزیره دارای منابع بسیار زیاد از صید ماهی، مروارید و مخازن مختلف است؛ همچنین متوجه میشوید که گنج عظیمی که دزادان دریایی باستانی آن ها را دزدیده بودند در این جزیره وجود دارد.

ایا این جزیره بخشی از سرزمین پادشاهی شما خواهد شد؟ بازی Royal Envoy 3 دارای بیش از 80 مرحله چالش برانگیز است که شما باید آن ها را در 11 جزیره مختلف تجربه کنید. وجود ده ها دستاورد مختلف, موسیقی متن زیبا و گرافیک عالی از دیگر ویژگی های این بازی بشمار میرود. پس اگر به بازی های مدیریتی علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Royal Envoy 3 Collectors Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Royal-Envoy-3-Collectors-Edition-1 Royal-Envoy-3-Collectors-Edition-2 Royal-Envoy-3-Collectors-Edition-3 Royal-Envoy-3-Collectors-Edition-4

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Royal Envoy 3 Collectors Edition برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Royal Envoy 3 Collectors Edition برای PC حجم : 294 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Royal Envoy 3 Collectors Edition

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR