دانلود Astah Professional 7.0 x86/x64 – ترسیم نمودارهای مهندسی نرم افزار

دانلود Astah Professional 7.0 x86/x64 - ترسیم نمودارهای مهندسی نرم افزار

 

دانلود Astah Professional

| ترسیم نمودارهای مهندسی نرم افزار |

 

Astah Professional 7.0 x86/x64 نام نرم افزاری به منظور پیاده سازی انواع نمودارهای ERD, DFD, CRUD و یا نقشه های ذهنی شماست. اگر شما هم از دانشجویان رشته نرم افزار کامپیوتر باشید ، احتمالا با نمودارهای ER آشنایی دارید. در این نمودارها ، شخص برنامه نویس مجموعه موجودیت های کلی پروژه را ترسیم و روابط میان آنان را با همدیگر مشخص می سازد. امروزه هنوز در سیستم های دانشگاهی از نرم افزار رشنال رز برای آموزش مهندسی نرم افزار استفاده می شود ، Astah Professional را می توان یکی از جایگزین های قدرتمند این نرم افزار به شمار آورد.

یکی از قابلیت های قدرتمندی که نرم افزار Astah Professional در اختیار برنامه نویس ، توسعه دهنده و یا مدیر پروژه می دهد این است که امکان کار تیمی به شکلی حرفه ای در آن مد نظر قرار گرفته است. کاربران می توانند با بهره گیری از ویژگی وب و فضای ابری این نرم افزار ، پروژه ها را با سایر همکاران به اشتراک گذاشته و مدل های دیاگرام این نرم افزار را با سایر اعضا نیز در میان بگذارند.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Astah Professional را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Astah Professional :

– قابلیت ترسیم انواع دیاگرام های ERD, DFD, CRUD و یا نقشه های ذهنی

– امکان نمایش صحیح موجودیت ها در اشکال استاندارد

– امکان تعریف صحیح روابط در میان موجودیت ها

– امکان تعریف خصوصیت ها و ویژگی های هریک از موجودیت ها

– دارا بودن امکان کار تیمی

– امکان تبدیل دیاگرام ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 95 + 84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR