دانلود Assistive Touch for Android VIP 2.0 – میانبر لمسی آیفون برای اندروید

دانلود Assistive Touch for Android VIP 2.0 - میانبر لمسی آیفون برای اندروید

 

دانلود Assistive Touch for Android برای اندروید

| نرم افزار میانبر لمسی آیفون برای اندروید |

 

Assistive Touch for Android VIP 2.0 می توانید ویژگی Assistive Touch از گوشی های آیفون شرکت اپل را به گوشی اندرویدی شما بیاورد. اگر از صاحبان گوشی های شرکت اپل باشید یا حداقل یک بار با آنان کار کرده باشید، احتمالا همیشه برایتان جای سوال بوده که یک آیکون نیمه شفاف مربع شکل بر روی صفحه دستگاه، چه کاری را انجام میدهد؟ یا به طور دقیق تر هدف از وجود این آیکون چیست؟ حقیقت این است که ظرافت خاص محصولات اپل، در تمامی اجزای آن ریشه کرده است. برای مثال دکمه هوم به کار رفته در دستگاه های آیفون و آیپد، به قدری ضریف است که استفاده طولانی مدت از آن ممکن است باعث شکستن یا معیوب شدن آن شود. Assistive Touch آیکونی نیمه شفاف است که شرکت اپل آن را به طور نرم افزاری در صفحه نمایش کاربر تعبیه کرده تا کاربر بدون نیاز به فشردن دکمه فیزیکی، بتوانند به مجموعه ای از وظایف دلخواهش دسترسی پیدا کند.

به کمک نرم افزار Assistive Touch for Android، شما می توانید دکمه میانبر لمسی Assistive Touch را در گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود بیاورید ! نرم افزار مذکور به شما این امکان را می دهد که دکمه میانبر لمسی گفته شده را به صورت شناور در تمامی قسمت های صفحه نمایش خود قرار دهید، این دکمه به شما امکان دسترسی سریع به اپلیکیشن ها را می دهد، همچنین با یک حرکت می توانید تمامی برنامه های در حال اجرا را ببندید، از همه مهم تر دیگر لازم نیست از دکمه سخت افزاری هوم در گوشی یا تبلت اندرویدی تان استفاده کنید ! هم اکنون می توانید نرم افزار Assistive Touch for Android را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Assistive Touch for Android :

– شبیه ساز حرفه ای Assistive Touch برای اندروید

– شبیه سازی دکمه هوم برای بازگشت به منوی قبل یا برنامه های در حال اجرا

– دسترسی سریع به تنظیمات ولوم بدون نیاز به فشردن دکمه های سخت افزاری

– امکان پاک سازی رم و ازایش سرعت با یک انتخاب

– امکان دسترسی سریع به تنظیمات

– قابلیت دسترسی آسان به اپلیکیشن های دلخواه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Assistive Touch for Android1 84x150 - دانلود Assistive Touch for Android VIP 2.0 - میانبر لمسی آیفون برای اندروید Assistive Touch for Android2 84x150 - دانلود Assistive Touch for Android VIP 2.0 - میانبر لمسی آیفون برای اندروید Assistive Touch for Android3 84x150 - دانلود Assistive Touch for Android VIP 2.0 - میانبر لمسی آیفون برای اندروید Assistive Touch for Android4 84x150 - دانلود Assistive Touch for Android VIP 2.0 - میانبر لمسی آیفون برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR