دانلود UpdateMyDrivers 7.0.170 – نرم افزار آپدیت خودکار درایورهای سیستم

دانلود UpdateMyDrivers 7.0.170 نرم افزار آپدیت درایورهای سیستم

 

دانلود UpdateMyDrivers

نرم افزار آپدیت خودکار درایورهای سخت افزاری سیستم

 :: کرک سالم قرار گرفت ::

 

UpdateMyDrivers 7.0.170 برنامه جامع و کاملی در زمینه آپدیت درایورهای سخت افزاری سیستم میباشد. با این نرم افزار می توانید تمامی درایورهای سخت افزاری خود را به روز نگه دارید. این نرم افزار با شناسایی بیش از یک میلیون دستگاه های سخت افزاری سیستم کامپیوتر شما را همیشه به روز نگه می دارد. عملکرد این برنامه بر روی ویندوزهای 7 و ویستا و XP فوق العاده و قابل اطمینان میباشد. نحوه عملکرد برنامه به گونه ایست که به طور خودکار به روزرسانی خود را آغاز کرده و با استفاده از به روزرسان درایور هوشمندی که دارد درایوهای قدیمی را تشخیص داده و گزارش و جامع و کاملی در رابطه با نسخه های جدید درایو و نحوه به روزرسانی آن در اختیارتان می گذارد.

با نرم افزار UpdateMyDrivers از پتانسیل کامل سیستمتان استفاده کنید و در مقابل کاهش سرعت سیستمتان مقابله کنید و سیستم خود را به بهترین عملکرد خود برسانید. عوامل کاهش سرعت کامپیوتر که عوامل متعددی می تواند داشته باشد باشد باعث مشکلات عدیده ای می شود که با به روزرسانی دراورهای خود می توانید بسیاری از این مشکلات را حل کنید و مشکلات سازگاری نرم افزارها و اجرای آنها را بهبود بخشید. این نرم افزار از پروتکل های استاندارد پشتیبانی کرده و موجب صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار UpdateMyDrivers را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار UpdateMyDrivers:

– پشتیبانی از بیش از یک میلیون درایور سخت افزاری

– به روزرسانی هوشمند و خودکار درایورها

– رفع کندی سیستم

– رفع مشکل عدم سازگاری برخی سخت افزارها

– پیشتیبانی از پروتکل های استاندارد و جدید

– به روزرسانی بدون نیاز به دانستن شماره سریال و و جستجو در اینترنت

– استفاده از بزرگترین پایگاه داده درایورهای سخت افزاری

– دانلود خودکار نسخه های جدید درایورها

 

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

 UpdateMyDrivers

 

 

 

UpdateMyDrivers saves you hours of hunting for the latest drivers. Download driver updates safely from a single place. UpdateMyDrivers only deals with the original equipment manufacturers, so you’ll always get the latest version of genuine drivers for your hardware. No need to write down devices’ model and serial numbers, search the Internet or visit every OEM website in order to keep your system up to date!

 

 

 

note - دانلود UpdateMyDrivers 7.0.170 - نرم افزار آپدیت خودکار درایورهای سیستم فرمت : EXE

chart pie - دانلود UpdateMyDrivers 7.0.170 - نرم افزار آپدیت خودکار درایورهای سیستم حجم : 11.45 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار UpdateMyDrivers

دانلود دانلود : دانلود Patch به صورت جداگانه

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR