دانلود Systweak Advanced Disk Recovery 2.8.1233.18675 – نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده

Systweak Advanced Disk Recovery - نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده

 

دانلود Systweak Advanced Disk Recovery

| نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده |

 

Systweak Advanced Disk Recovery 2.8.1233.18675 یک نرم افزار قدرتمند برای بازیابی سریع و کامل داده های پاک شده، فرمت شده یا از دست رفته است. این نرم افزار یک راه حل نهایی برای بازیابی اطلاعات، عکس ها، فیلم ها، اسناد و سایر پرونده های از دست رفته است. این نرم افزار به طور موثری حافظه مورد نظرتان را برای یافتن داده های پاک شده اسکن می کند و در صورت کامل نبودن نتایج، عملیات اسکن عمیق را برای یافتن بیشتر داده های بکار می گیرد. در این نرم افزار علاوه بر امکان تعیین فایل ها بر اساس زمان، اندازه، تاریخ و… برای فیلتر کردن نتایج و افزایش سرعت می توانید با الگوریتم های پیشرفته، عملیات اسکن را در چند ثانیه کامل کنید. پیش نمایش تمام فایل های حذف شده را بدون آنکه داده اصلی جایگزین شود مشاهده و در صورت تایید بازیابی کنید.

نرم افزار Systweak Advanced Disk Recovery در سطج پایین حافظه جستجو و تمام داده های موجود را جمع آوری و دسته بندی می کند و همین موضوع باعث می شود پس از تکمیل شدن اسکن عمیق، نتایجی که نمایش داده می شوند به اندازه ای کامل باشند که حتی فایل هایی که سال ها قبل حذف کرده اید را نیز مشاهده کنید.

 

 

 

ویژگی های Systweak Advanced Disk Recovery:

– بازیابی فیلم، عکس، موزیک، اسناد Word و PDF و…
– امکان دسته بندی نتایج جستجو
– توانایی انجام اسکن سریع و اسکن عمیق
– پشتیبانی از هارد های اینترنال و اکسترنال، SSD، فلش مموری، حافظه دوربین دیجیتال و…
– بازیابی همه داده های حذف شده بدون آنکه داده اصلی جایگزین شوند
– سازگار با ویندوز ویستا، XP، 7، 8، 8.1 و 10 (هر دو نسخه 32 و 64 بیتی)
– بازیابی داده های از دست رفته بدون توجه به شرایط (فایل های حذف شده یا حافظه های فرمت شده)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Systweak Advanced Disk Recovery - نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack را در محل نصب کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR