دانلود jetAudio Music Player Plus full 10.0.1 + EQ Plus Cracked – پلیر جت ادیو برای اندروید

jetAudio-Music-Player-Plus

 

دانلود jetAudio Music Player Plus برای اندروید

| پلیر جت ادیو برای اندروید |

 

jetAudio Music Player Plus full 10.0.1 + EQ Plus Cracked امروز برایتان نرم افزار فوق العاده قدرتمند jetAudio Music Player را آماده کرده ایم . حتما با این نرم افزار بر روی کامپیوتر کار کرده اید و با قدرت آن آشنا هستید . برنامه جت ادیو یکی از قدرتمندترین پلیرهای موجود برای سیستم عامل اندروید میباشد که با استفاده از آن میتوانید انواع فایل های صوتی و تصویری خودتان را با کیفیت بالا بر روی دیوایس های اندرویدی پخش نمایید. اگر شما هم از طرفداران این پلیر قدرتمند در سیستم عامل ویندوز بوده اید هم اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که نسخه اندرویدی آن به صورت کامل و Patch شده برای سیستم عامل اندروید نیز در دسترستان قرار دارد.

این نرم افزار علاوه بر رابط کاربری زیبا و تم جذاب ، از فرمتهای متعددی نیز پشتیبانی میکند و میتوانید بسیاری از نیاز های خود را برای گوش دادن به موزیک و یا تماشای فیلم ، توسط آن برطرف کنید . هم اکنون میتوانید برنامه jetAudio را برای گوشی های اندرویدی خود به طور مستقیم از ادامه ی مطلب و از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

jetAudio1

 

jetAudio2 (2)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR