دانلود Comic Life 3.5.11 v36265 – نرم افزار طراحی کمیک و داستان مصور

دانلود Comic Life 3.5.11 (v36265) - نرم افزار طراحی کمیک و داستان مصور

 

دانلود Comic Life

| نرم افزار طراحی کمیک و داستان مصور |

 

Comic Life 3.5.11 (v36265 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی به منظور توسعه دنیای تصاویر دیجیتالی شماست. به کمک این ابزار، شما می‌توانید خلاقیت خود را در بازگو کردن داستان‌ها بهبود بخشیده و آن‌ها را در قالب کتاب‌ها و مجلات مصور با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. همانطور که می‌دانید، این روزها طرفداران کمیک و داستان‌های مصور به شکل قابل توجهی در بین نوجوانان و جوانان رواج یافته و به یک سرگرمی جذاب برای آن‌ها بدل شده است. محبوبیت برخی از کمیک‌ها به قدری است که سازندگان آن به فکر تولید فیلم و سریال از روی داستان‌های خود افتاده و تا به امروز شمار بسیاری از آن‌ها توانسته‌اند به محبوبیتی بی‌نظیر در دنیای فیلم و سریال برسند.

در صورتی که شما هم در نوشتن مهارت داشته و قصد دارید که داستان‌های خود را به کتاب مصور تبدیل کنید، ما برایتان نرم افزاری را آماده کرده‌ایم که بتواند این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما عملی سازد. این اپلیکیشن در واقع یک جعبه ابزار قدرتمند و حرفه‌ای است که به کمک آن می‌توانید داستان‌های خود را به شکل کمیک درآورده و به تمامی جزئیات آن همچون فونت‌ها، قالب‌ها، پنل‌‌ها، کپشن‌ها و … بپردازید. علاوه بر این‌ها، امکان افزودن فیلتر و افکت‌های دیدنی به تصاویر هم از دیگر خصوصیات جذاب این نرم افزار به شمار می‌آید. هم اکنون می توانید نرم افزار Comic Life را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Comic Life :

– دارا بودن ده‌ها تمپلیت زیبا و جذاب

– امکان ویرایش در محیط اسکریپت

– قابلیت استفاده از ده‌ها فیلتر جذاب و زیبا

– امکان تعیین فونت، کپشن، عکس و … برای صفحات داستان مصور

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Comic Life.cover1  300x219 - دانلود Comic Life 3.5.11 v36265 - نرم افزار طراحی کمیک و داستان مصور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR