دانلود Auto PowerOn & ShutDown v2.80 – نرم افزار خاموش و روشن کردن خودکار کامپیوتر

دانلود Auto PowerOn & ShutDown  نرم افزار خاموش و روشن کردن خودکار کامپیوتر

 

دانلود Auto PowerOn & ShutDown v2.80

نرم افزار خاموش و روشن کردن خودکار کامپیوتر

 

Auto PowerOn & ShutDown اگر بدنبال نرم افزاری کم حجم و حرفه ای هستید تا بتوانید سیستم خود را در زمانی مشخص خاموش کرده و یا شروع دانلود و پایان آن را در سیستم خود برنامه ریزی نمایید ، ما نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown  را به شما پیشنهاد می دهیم که یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای کامپیوتری می باشد که توسط شرکت LifSoft ارائه شده است . نرم افزارAuto PowerOn & ShutDown به شما این امکان را میدهد تا سیستم خود را در تاریخ و زمان مشخصی خاموش و یا روشن کرده و وظایف خاصی را که با استفاده از تنظیمات برنامه و سایر نرم افزارهایتان انجام داده اید را مدیریت کنید .

ویژگی های مثبت نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown تمامی ندارد ! و اگر بخواهیم به مهم ترین آنها اشاره کنیم ، می توانیم به توانایی وصل شدن خودکار به اینترنت ، روشن نمودن سیستم از حالت های مختلفی مانند Sleep و یا Hibernate ، پخش فایل های mp3، wma، wav و حتی فایلهای flash در زمانهای مشخص و … اشاره کنیم که در نوع خود بی نظیر هستند . دانلود نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown را به دلیل ویژگی های فوق العاده ای که دارد ، به همه ی شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم .

 

برخی ویژگی های نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown :

–   امکان روشن و خاموش کردن خودکار سیستم در زمان های مشخص شده
–   امکان خاموش کردن مانیتور در زمان های مشخص
–   امکان فعال کردن حالت Standby در نرم افزار
–   امکان زمانبندی فعالیت نرم افزار به صورت ماهانه و روزانه
–   هماهنگ کردن ساعت ویندوز با ساعت دقیق جهانی
–   خارج کردن سیستم از حالت Standby
–   امکان اجرا یا بستن نرم افزار و باز کردن فایل های مختلف
–   پخش فایل های mp3، wma، wav و حتی flash در زمان مشخص
–   سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
–   و …

 

There are many applications designed to give you full control over power actions like rebooting or shutting down your system at a specified time, but Auto Power-on Shut-down comes with a new approach . The ace up its sleeve is definitely the tool that enables you to start the computer at a given time. However, keep in mind that such a feature will only be efficient if the motherboard comes with RTC support.

 

راهنمای نصب نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown :

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

 

 

note - دانلود Auto PowerOn & ShutDown v2.80 - نرم افزار خاموش و روشن کردن خودکار کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود Auto PowerOn & ShutDown v2.80 - نرم افزار خاموش و روشن کردن خودکار کامپیوتر حجم : 3 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR