دانلود Power8 1.6.1 Build 1619 – استارت منوی جایگزین برای ویندوز 8

دانلود Power8 1.6.1 Build 1619 - استارت منوی جایگزین برای ویندوز 8

 

دانلود Power8

| استارت منوی جایگزین برای ویندوز 8 |

 

Power8 1.6.1 Build 1619 نام یک نرم افزار جایگزین و کاربردی است که می‌تواند ظاهر استارت منوی ویندوز 8 را به حالت کلاسیک بازگرداند. همانطور که می‌دانید، یکی از عمده تغییرات سیستم‌عامل ویندوز 8، حذف منوی استارت موجود در نسخه‌های قبلی ویندوز بود. این تغییر، سبب شد که کاربران بسیاری از بروزرسانی به این سیستم‌عامل خودداری کنند؛ چرا که امکان دسترسی سریع به برنامه‌ها و بخش‌های مختلف سیستم عامل ویندوز، از منوی استارت صورت می‌گیرد. حذف این منوی محبوب و جایگزینی محیط مترو (Metro UI)، نتوانست توجه خیل بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. تا جایی که همین تغییر کوچک، سبب ریزش بسیاری از علاقه‌مندان به سیستم عامل ویندوز 8 شد.

اگر شما نیز از دسته کاربران ویندوز 8 هستید و می‌خواهید منوی استارت کلاسیک و قدیمی را بر روی این ویندوز بازگردانید، نرم افزار Power8 قادر است این عمل را در نهایت سادگی برایتان انجام دهد. این برنامه با نصب و راه‌اندازی بسیار سریع و آسان، استارت منوی قدیمی و کلاسیک را در ویندوز 8 مجددا فعال می‌کند تا کاربران بتوانند عملیات دلخواه خود را با سرعت بیشتری به اجرا درآورند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Power8 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Power8 :

– اضافه کردن استارت منوی کلاسیک ویندوز 7 به ویندوز 8

– عدم تغییر در فایل‌های سیستمی و عملکرد مجزا در کنار محیط مترو

– سرعت و سادگی بسیار

– دارا بودن محیط ظاهری بسیار زیبا و آشنا برای کاربران قدیمی ویندوز

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Power8.cover1  300x272 - دانلود Power8 1.6.1 Build 1619 - استارت منوی جایگزین برای ویندوز 8

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR