دانلود بازی City of Fools – بازی فکری و جذاب شهر احمق ها برای PC

دانلود بازی City of Fools - بازی فکری شهر احمق ها برای PC

 

دانلود بازی City of Fools – شهر احمق ها

 

برای این ساعت دانلود بازی فکری جذاب و زیبای شهر احمق ها City of Fools را برای کاربران همیشگی یاس دانلود آماده کرده ایم . بازی City of Fools در سبک بازی های Hidden Object می باشد که در آن باید اشیای گم شده را پیدا کنید و معماهای موجود در مراحل مختلف بازی را حل کنید . در بازی City of Fools شما در نقش یک روزنامه نگار هستید که با سوال کردن و راهنمایی گرفتن از هم شهری های خود ، میتوانید معماهای فکری بازی را ساده تر پشت سر بگذارید . شخصیت های بازی City of Fools هر یک ویژگی های جالبی دارند و بسیار با مزه طراحی شده اند .

 

بازی شهر احمق ها از گرافیک خوبی برخوردار است و مراحل فکری و زیبای بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . البته بیشترین هدف شرکت بازی سازی iwin از ساخت این بازی ، هدایت کاربران خردسال و نوجوان به سمت بازی های فکری بوده است ، اما به دلیل جذابیت مراحل فکری آن ، بسیاری از بزرگسالان نیز این بازی دیدنی را تجربه کرده اند . از این رو ماهم به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم که با بازی City of Fools به دنیای بازی های فکری وارد شوید . شما هم اکنون می توانید بازی City of Fools را به صورت رایگان و برای کامپیوتر از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی City of Fools : 

–   مراحل فکری و سرگرم کننده
–   گرافیک فانتزی و شخصیت های بامزه
–   مناسب برای تمامی رده های سنی
–   وجود معماهای خاص برای تقویت هوش افراد
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
و …

 

 

City-of-Fools-screenshot1

 

City-of-Fools-screenshot3

 

City-of-Fools-screenshot2

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 245 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی City of Fools مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR