دانلود Infinite Precalculus 2.52 Retail + Portable – نرم افزار طراحی سوالات پیشرفته ریاضی

دانلود Infinite Precalculus 2.42 Retail + Portable - نرم افزار طراحی سوالات پیشرفته ریاضی

 

دانلود Infinite Precalculus

| نرم افزار طراحی سوالات پیشرفته ریاضی |

 

Infinite Precalculus 2.52 Retail + Portable نرم افزاری کاربردی و جدید مخصوص اساتید رشته ریاضی برای طراحی سوالات پیشرفته در مسائل پیچیده است. با پیشرفت سطح تحصیلی در رشته ریاضی، پیچیدگی فرمول‌ها و اندازه آنان نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. گاها پیش آمده که شیوه محاسبات یک مشخصه خاص در مبحث ریاضی، دارای فرمولی بسیار طول و دراز بوده و نوشتن آن سخت و دشوار کرده است. حال تصور کنید که تایپ کردن چنین سوالات و فرمول‌هایی در ابزارهای غیرتخصصی، تا چه اندازه می‌تواند سخت و زمان‌بر باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی نرم افزاری در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که بسیاری از مسائل و توابع پیچیده را شامل شده و امکان طراحی این دسته از سوالات پیشرفته را برای شما فراهم می‌کند.

با استفاده از این نرم افزار، اساتید رشته ریاضی می‌توانند سوالات آمار، دیفرانسیل، حسابان، هندسه و دیگر دروس ریاضی را در نهایت سادگی طراحی کرده و سوالات امتحان را برای آزمون آماده کنند. این برنامه کلیه مباحث ویژه در دروس ریاضی مانند توابع، چند جمله‌ای‌ها، توابع گویا، ماتریس و معادلات مختلف مثلثاتی، مشتق و انتگرال و… را در بر گرفته و آن را می‌توان به عنوان یک ابزار عالی برای معلمان و مدرسین این رشته برای طراحی آزمون به شمار آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار Infinite Precalculus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Infinite Precalculus :

– فراهم‌سازی امکان طراحی سوالات پیشرفته در مباحث ریاضی

– امکان استفاده از توابع مختلف ریاضی نظیر مثلثات، مشتق، انتگرال و …

– قابلیت طراحی سوالات در نسخه‌های مختلف

– عدم وجود محدودیت در طراحی تعداد سوالات

– مناسب با نیاز اساتید دانشگاهی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Infinite Precalculus.cover1  300x199 - دانلود Infinite Precalculus 2.52 Retail + Portable - نرم افزار طراحی سوالات پیشرفته ریاضی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 + 49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR