دانلود Math Ref – نرم افزار آموزش ریاضی برای اندروید

دانلود Math Ref - نرم افزار آموزش ریاضی برای اندروید

 

دانلود Math Ref – نرم افزار آموزش ریاضی برای اندروید

 

اگر از شیوه ی سنتی مطالعه درس های مثل ریاضی خسته شده اید ! و اگر از علاقه مندان به رشته ریاضی هستید ، پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید با دانلود نرم افزار آموزش ریاضی برای اندروید با Math Ref که به واقع یک معلم همراه برای کاربرانش به شمار میرود . نرم افزار Math Ref با روش های جدید و دیتابیس عظیم خود میتواند آموزش ریاضی را برای کاربرانش شیرین و ساده تر کند .

نرم افزار آموزش ریاضی برای اندروید 2.1 و بالاتر طراحی شده است و شامل بیش از 1400 سوال ، فرمول ، آمار ، معادله و … می باشد که در بخش های جبر، هندسه، مثلثات، مشتق، انتگرال، معادلات دیفرانسیل، گسسته، آمار و احتمال، فیزیک، شیمی ( جدول تناوبی عناصر )، الگوریتم، اعداد اول، حروف الفبای یونانی، ابزار های لازم از ریاضی تا فیزیک، محاسبات برداری، ادغام و… گردآوری شده است . در آخر باید اضافه کنیم که برای استفاده از نرم افزار Math Ref ، میتوانید از ادامه ی مطلب آن را دریافت کنید .

 

Math Ref 2 Over 1400 equations, examples and tips to help you with math and science . Browse over 1,400 formulas, figures, and examples to help you with math, physics, chemistry and more. Use an expanding list of helpful tools such as a unit converter, quadratic solver, and triangle solver to perform common calculations.

 

فرمت فرمت: apk

حجم حجم: 18 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار آموزش ریاضی | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR