دانلود دعای مکارم اخلاق شامل متن دعا، ترجمه فارسی و صوت

دانلود دعای مکارم اخلاق شامل متن دعا، ترجمه فارسی و صوت

 

دانلود دعای مکارم اخلاق

| شامل متن دعا، ترجمه فارسی و صوت |

 

دعای مکارم اخلاق به عنوان یکی از معروف‌ترین دعاهای صحیفه سجادیه و به طور دقیق‌تر، دعای بیستم مناجات امام سجاد (ع) است که در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم گرفته‌ایم متن، ترجمه و فایل صوتی مربوط به آن را خدمت شما کاربران عزیز و محترم ارائه کنیم. این دعا، به دلیل دارا بودن مفاهیم عمیق تربیتی، توجه بسیاری از پژوهشگران دینی را به خود جلب نموده و تفسیرهای متعددی برای آن ارائه گردیده است. دعای مکارم اخلاق، یکی از معروف‌ترین ادعیه و مناجات‌های امام سجاد (ع) است که آن را به صورت جداگانه برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

دعای مکارم اخلاق، از 22 فراز تشکیل شده که هریک از آنان با صلوات بر حضرت محمد (ص) آغاز می‌شود. امام سجاد (ع)، در دعای مکارم اخلاق، از خدا طلب آراستگی به برخی اخلاق پسندیده و دوری از رذائل اخلاقی پرداخته و در ادامه، ارزش‌ها و ضدارزش‌های اخلاقی را معرفی کرده است. به شما بازدیدکنندگان عزیز وب‌سایت یاس دانلود پیشنهاد می‌کنیم که این دعای پرفضیلت از امام سجاد (ع) را از دست ندهید. هم اکنون می توانید دعای مکارم اخلاق از امام سجاد (ع) را به صورت متن، تجربه فارسی و فایل صوتی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : DOCX + PDF + MP3
  • حجم : 3.75 + 0.5 + 5.85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR