دانلود Emjysoft Photo Reducer 4.16 – نرم افزار فشرده‌سازی تصاویر

دانلود Emjysoft Photo Reducer 4.16 - نرم افزار فشرده‌سازی تصاویر

 

دانلود Emjysoft Photo Reducer

| نرم افزار فشرده‌سازی تصاویر |

 

Emjysoft Photo Reducer 4.16 نرم افزاری برای کاهش سایز تصاویر در فرمت‌های مختلف است که با آن می‌توانید از تنظیماتی از پیش آماده و یا تنظیماتی مطابق نیاز خود استفاده کرده و اندازه تصاویر را کاهش دهید. برخی سرویس‌های آنلاین، در زمان آپلود عکس دارای محدودیت حجمی هستند. این می‌تواند باعث مشکل در ززمان آپلود یا بارگذاری عکس‌ها در فضای آنلاین شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری جدید را برای کاهش حجم تصاویر آماده کرده‌ایم که می‌تواند با فشرده‌سازی تصاویر و همزمان حفظ کیفیت، شما را به نتیجه‌ی دلخواه برساند. در واقع برخلاف دیگر ابزارها که همزمان با فشرده‌سازی تصاویر از کیفیت آن می‌کاهد، این نرم افزار ضمن حفظ کیفیت تصاویر آن‌ها را فشرده‌ می‌کند.

این نرم افزار پس از نصب، شما را با یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند ماوجه می‌کند که گزینه‌های از پیش آماده بسیاری را در خود دارد. کاربر می‌تواند تصاویر دلخواه خود را در این برنامه فراخوانی کند و در ادامه از طریق گزینه‌های پیش رو، سایز و اندازه تصاویر و میزان فشرده‌سازی را تعیین کند و در نهایت از آن خروجی بگیرد. به طور کلی این برنامه از فرمت‌های گرافیکی JPG, GIF, PCD, PCX, PNG, PSD, TGA, TIF, BMP, EMF, WMF, ICO, ICW, CUR, PDF, SVG پشتیبانی دارد و کاربر می‌تواند هریک از این فرمت‌ها را در محیط برنامه فراخوانی کرده و به سرعت نسخه فشرده شده آن را در همان فرمت یا فرمتی دیگر تحویل بگیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Emjysoft Photo Reducer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Emjysoft Photo Reducer :

– امکان کاهش حجم تصاویر به میزان نیاز کاربر

– قابلیت فشرده‌سازی تصاویر با حفظ کیفیت

– سازگاری با فرمت‌های JPG, PNG, GIF, BMP, TIFF و …

– امکان پردازش گروهی تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Emjysoft Photo Reducer.cover1  300x169 - دانلود Emjysoft Photo Reducer 4.16 - نرم افزار فشرده‌سازی تصاویر Emjysoft Photo Reducer.cover2  300x169 - دانلود Emjysoft Photo Reducer 4.16 - نرم افزار فشرده‌سازی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR