دانلود MacroDroid – Device Automation 3.17.14 PRO – اجرای خودکار دستورات در اندروید

دانلود MacroDroid - Device Automation 3.17.14 PRO - اجرای خودکار دستورات در اندروید

 

دانلود MacroDroid – Device Automation برای اندروید

| اجرای خودکار دستورات در اندروید |

 

MacroDroid – Device Automation 3.17.14 PRO نام نرم‌افزاری جدید و بسیار کاربردی از استودیوی نرم افزاری ArloSoft است که به کمک آن می‌توانید اجرای بسیاری از فعالیت‌ها را در محیط سیستم‌عامل اندروید به صورت خودکار انجام دهید. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید یک فعالیت را در محیط سیستم‌عامل، برای دفعات متعدد اجرا کنید؟ انجام این کار به صورت دستی، علاوه بر آنکه کاربر را خسته می‌کند، سرعت بسیاری کمتری را نیز دارد. نرم افزاری را که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، در واقع یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ماکرو، برای سیستم‌عامل اندروید است. در محیط سیستم‌عامل ویندوز، ماکروهای متعددی وجود دارند که شما با استفاده از آن می‌توانید فعالیت ماوس و کیبورد را به صورت خودکار اجرا کنید.

اما در محیط سیستم‌عامل اندروید، به دلیل وجود محدودیت‌های نرم افزاری، تنها تعداد انگشت‌شماری از این برنامه‌ها منتشر شده‌اند که این بار با معرفی یکی از بهترین‌های آنان در خدمت شما هستیم. ماکروها را می‌ـوانید به طرق گوناگونی متناسب با نیاز خودتان تنظیم کنید. برای مثال شما می‌توانید با ضبط و اجرای یک ماکروی خاص، عمل لایک کردن خودکار عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی بدون دخالت خودتان انجام دهید! حتی می‌توانید ماکروها را متناسب با وقوع رویدادهای مختلف در سیستم‌عامل اندروید به اجرا درآورید. برای مثال یک ماکرو می‌ـواند به محض ورود شما به یک اپلیکیشن خاص، به طور خودکار وای فای دستگاه را روشن کند. به طور کلی می‌توانید کانفیگ‌های دلخواه بسیاری را در این نرم افزار تنظیم کرده و با اجرای آنان، بسیاری از دستورات را به طور خودکار به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید نرم افزار MacroDroid – Device Automation را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MacroDroid – Device Automation :

– امکان اجرای بسیاری از فعالیت‌ها به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت کاربر

– صرفه‌جویی در زمان اجرای دستورات تکراری

– امکان ضبط و اجرای یک ماکرو در محیط برنامه یا بازی مورد نظر شما

– امکان استفاده در تمامی قسمت‌های محیط اندروید

– قابلیت اجرای ماکرو در هنگام وقوع یک رویداد خاص

– امکان ارسال خودکار منطقه فعلی به محض دریافت پیامک

– امکان فشردن دکمه پاور برای اعلام ساعت (بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیب)

– نسخه کاملا حرفه‌ای و بدون تبلیغات

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MacroDroid1 84x150 - دانلود MacroDroid - Device Automation 3.17.14 PRO - اجرای خودکار دستورات در اندروید MacroDroid2 84x150 - دانلود MacroDroid - Device Automation 3.17.14 PRO - اجرای خودکار دستورات در اندروید MacroDroid3 84x150 - دانلود MacroDroid - Device Automation 3.17.14 PRO - اجرای خودکار دستورات در اندروید MacroDroid4 84x150 - دانلود MacroDroid - Device Automation 3.17.14 PRO - اجرای خودکار دستورات در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 17.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR