دانلود Amber Weather Elite 4.0.1 – نرم افزار قدرتمند هواشناسی برای اندروید

دانلود Amber Weather Elite 3.5.3 - نرم افزار قدرتمند هواشناسی برای اندروید

 

دانلود Amber Weather Elite برای اندروید

| نرم افزار قدرتمند هواشناسی برای اندروید |

 

Amber Weather Elite 4.0.1 نام یک نرم افزار قدرتمند و محبوب در میان کاربران دستگاه های اندرویدی است که می تواند وضعیت آب و هوای منطقه دلخواه شما را در زمان فعلی و یا ساعات آینده به طور دقیق برایتان به نمایش بگذارد. اگر به خاطر داشته باشید تا همین چند سال گذشته، تنها راهکار موجود برای اطلاع از وضعیت آب و هوا، تماشای اخبار و یا زیرنویس شبکه خبر بود ! اما امروزه مراکز آب و هوایی پیشرفته ی جهان، اپلیکیشن هایی را عرضه داشته اند که کاربران به آسانی می توانند در هر لحظه از شبانه روز، وضعیت آب و هوای هر نقطه ای از جهان را به طور دقیق مشاهده نمایند.

تنها کافیست که این برنامه را اجرا کرده و جزئیات مربوط به وضعیت آب و هوای منطقه دلخواه خود از جمله شهرهای لندن، نیویورک، شیکاگو، تهران و … را همراه با پیش بینی های مربوط به ساعات و روزهای آینده مشاهده کنید. همچنین می توانید دمای هوا را بر حسب درجه ی سانتی گراد یا فرنهایت مشاهده کنید، شدت و وزش باد و همچنین وضعیت دید در فضای بیرونی را به طور دقیق مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Amber Weather Elite را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Amber Weather Elite :

– قابلیت مشاهده وضعیت دقیق آب و هوا در نقاط مختلف سراسر جهان

– ترجمه به 30 زبان مختلف برای سادگی در استفاده

– امکان نمایش دمای هوا، شدت و جهت وزش باد

– دارا بودن ویدجت های زیبا و دیدنی با قابلیت به روز رسانی خودکار

– امکان پیش بینی ساعتی و هفتگی وضعیت آب و هوا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Amber Weather Elite1 84x150 - دانلود Amber Weather Elite 4.0.1 - نرم افزار قدرتمند هواشناسی برای اندروید Amber Weather Elite2 84x150 - دانلود Amber Weather Elite 4.0.1 - نرم افزار قدرتمند هواشناسی برای اندروید Amber Weather Elite3 84x150 - دانلود Amber Weather Elite 4.0.1 - نرم افزار قدرتمند هواشناسی برای اندروید Amber Weather Elite4 84x150 - دانلود Amber Weather Elite 4.0.1 - نرم افزار قدرتمند هواشناسی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR