دانلود VSDC Video Editor Pro 8.3.6.500 + Portable – نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی

دانلود VSDC Video Editor Pro 6.7.0.289 - نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی

 

دانلود VSDC Video Editor Pro

| نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی |

 

VSDC Video Editor Pro 8.3.6.500 + Portable نام نرم افزاری به منظور ویرایش فایل های ویدیویی و کار بر روی انواع افکت های صوتی و ویدیویی برای فایل های شماست. این نرم افزار با کارکردی فوق العاده، به شما این امکان را می دهد که فایل های تصویری خود را با بهره گیری از انواع ابزارهای پیشرفته ویرایش کنید. رابط کاربری این برنامه به شکلی زیبا و کاربرپسند طراحی شده و کاربران می توانند با چند کلیک ساده ویرایش ها و تغییرات دلخواهشان را روی فایل ها اعمال کنند. شما کاربران می توانید آبجکت ها، افکت ها، اشکال، متون و … را در هر جایی از فایل ویدیویی خود اضافه کنید و از این بابت محدودیتی را مشابه با نرم افزارهای دیگر شاهد نخواهید بود. این نرم افزار به طور پیش فرض تعداد بسیار زیادی از افکت های صوتی و ویدیویی را برای شما در نظر گرفته است که در 5 دسته بندی خاص و مشخص برای شما قابل دسترسی هستند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویرایش فایل های ویدیویی توسط VSDC Video Editor Pro، قابلیت استفاده از فیلترهایی نظیر فیلترهای اینستاگرام بر روی فایل های ویدیویی است. از این رو شما می توانید با چند کلیک ساده، فیلتر مورد خود را به فایل ویدیویی تان اضافه کنید و محیط ویدیو را متناسب با نیاز و سلیقه تان زیباسازی کنید. این نرم افزار پشتیبانی نسبتا کاملی را از انواع فایل های ویدیویی دارد و برای کار با اینگونه فایل ها، هیچ نیازی به تبدیل فرمت نخواهید داشت. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار VSDC Video Editor Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VSDC Video Editor Pro :

– ویژگی غیرخطی در ویرایش فایل ها و عدم محدودیت برای ویرایش فریم به فریم فایل های ویدیویی

– دارا بودن افکت های صوتی و تصویری

– دارا بودن قابلیت قدرتمند ماسک کردن اشکال و متون برای تیره و شفاف کردن آبجکت ها در ویدیو

– دارا بودن قابلیت اعمال فیلترهای زیبا برای فایل های ویدیویی

– پشتیبانی کامل از فرمت های ویدیویی مختلف

– امکان تبدیل فایل های ویدیویی متناسب با پخش در انواع دستگاه های دیجیتالی

– قابلیت رایت مستقیم فایل های ویدیویی روی دیسک های DVD

– قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی

– امکان تهیه ویدیو از صفحه دسکتاپ کامپیوتر

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 96/119/75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR