دانلود بازی M&M Clash of Heroes 1.4 – نبرد قهرمانان برای اندروید + دیتا

M&M-Clash-of-Heroes

 

دانلود بازی M&M Clash of Heroes برای اندروید

| همراه دیتای بازی |

 

M&M Clash of Heroes 1.4 بازی جدید در سبک استراتژی می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است.امروزه بازی های زیادی در سبک استراتژی برای گوشی های اندرویدی ساخته می شود که بازی سحر و جادو،نبرد قهرمانان یکی از آن ها می باشد که توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید.در این بازی برای پیروزی در مقابل دشمنان باید استراتژی درستی به کار ببرید.

داستان این بازی در مورد 5 قهرمان می باشد که قصد نابود سازی سحر و جادوی دشمنان را دارند و می خواهند به جای این سحر و جادو،نیکی و خیر را جایزگین کنند.در این بازی شما باید به این 5 قهرمان که هر کدام از سرزمین های مختلفی آمده اند کمک کنید و هدایت آن ها را بر عهده بگیرید تا بتوانند دشمنان خود را نابود نمایند.همچنین در این بازی شما می توانید با بدست آوردن پول بیشتر،10 قهرمان استخدام کنید تا به راحتی بتوانید دشمنان قدرتمند خود را نابود سازید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی M&M Clash of Heroes را که توسط کمپانی Ubisoft طراحی شده است را برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های بازی M&M Clash of Heroes:

– امکان بازی به صورت آنلاین و چند نفره

– داشتن گرافیک بالا

– امکان ساخت ارتش های قدرتمند با بدست آوردن پول بیشتر

– و…

 

 

تصاویری از محیط بازی:

M&M Clash of HeroesM&M Clash of Heroes



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دریافت و آن را نصب نمایید (اجرا نکنید)

– فایل دیتا را دریافت کنید از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی com.ubisoft.mightandmagic.clashofheroes را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 16 + 337 مگابایت مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR