دانلود SunlitGreen Photo Manager 2.6.0 Build 2959 – نرم افزار مدیریت تصاویر

دانلود SunlitGreen Photo Manager 2.6.0 Build 2959 - نرم افزار مدیریت تصاویر

 

دانلود SunlitGreen Photo Manager

| نرم افزار مدیریت تصاویر |

 

SunlitGreen Photo Manager 2.6.0 Build 2959 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور مدیریت تصاویر دیجیتالی در سیستم‌عامل ویندوز است. با این برنامه، کاربر می‌تواند تصاویر خود را در آلبوم‌هایی مختلف نگهداری کند و با نظم و سادگی بیشتری به آن‌ها دسترسی پیدا کند. با این نرم افزار، شما می‌توانید مجموعه تصاویر خود را در قالب آلبوم‌هایی مجزا از هم نگهدار کنید و با اختصاص دادن برچسب به آن‌، در هر زمان بتوانید با جستجوی برچسب‌های مرتبط، به تصاویر مورد نظر خود دست یابید. این نرم افزار با دارا بودن حجم بسیار اندک در مقایسه با قابلیت‌هایی که دارد، یکی از بهترین راهکارها به منظور مدیریت و سازماندهی مجموعه‌های گرافیکی است که توصیه می‌کنیم فرصت استفاده آن را از دست ندهید.

به منظور مدیریت و سازماندهی تصاویر در آلبوم‌های دیجیتالی، ابزارهای مختلفی برای نیاز کاربران در دسترس است. ولی اگر که به دنبال گزینه‌هایی ساده و به دور از پیچیدگی‌های سخت باشید، انتخاب‌ها برای شما محدود و ساده‌تر خواهد بود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با سهولت بسیار آلبوم‌های عکس را بسازید و تصاویر خود را در مجموعه‌های آن مدیریت نمایید. این برنامه، مختص افرادی است که علاقه بسیاری به ذخیره و نگهداری کالکشن‌های تصویری داشته و می‌خواهند تصاویر دیجیتالی خود در سیستم را با نظم و مدیریت بهتری نگهداری کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SunlitGreen Photo Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SunlitGreen Photo Manager :

– امکان ساخت نامحدود آلبوم‌های تصویر

– قابلیت گروه‌بندی عکس‌ها در کالکشن‌های مختلف

– امکان تعریف برچسب برای آلبوم عکس‌ها

– امکان جستجو و پیدا کردن آسان و سریع تصاویر در آلبوم‌ها

– امکان Drag & Drop برای افزودن عکس به آلبوم‌ها

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SunlitGreen Photo Manager.cover1  300x210 - دانلود SunlitGreen Photo Manager 2.6.0 Build 2959 - نرم افزار مدیریت تصاویر SunlitGreen Photo Manager.cover2  300x210 - دانلود SunlitGreen Photo Manager 2.6.0 Build 2959 - نرم افزار مدیریت تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 884 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR