دانلود کلیپ مقایسه مهارت های تکنیکی و گل زنی مسی و رونالدو – The Legends Battle 2016/2017

دانلود کلیپ مهارت های تکنیکی و گل زنی مسی و رونالدو - The Legends Battle 2016-17

 

دانلود کلیپ مقایسه مهارت های تکنیکی و گل زنی مسی و رونالدو

|  Lionel Messi vs Cristiano Ronaldo – 2016/17 – The Legends Battle |

 

نام کلیپ : Lionel Messi vs Cristiano Ronaldo – 2016/17 – The Legends Battle

سال انتشار : 2016

مدت زمان : 3.32 دقیقه

حجم : 56 مگابایت

کیفیت : عالی

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با یک کلیپ فوتبالی جذاب و دیدنی ، مخصوص شما عاشقان دنیای فوتبال ، علی الخصوص لالیگا در خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز هستیم. مسی یا رونالدو؟ انتخاب با شماست ! بدون شک این دو پادشاه دنیای فوتبال در دوران فعلی ، کامل کننده ی یکدیگر بوده و مقایسه ی آنان با همدیگر کار صحیحی نیست ، اما اگر شما نیز از دوست داران واقعی دنیای فوتبال بوده و تماشای حرکات زیبا در مستطیل سبز رنگ لذت می برید ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.

این کلیپ که با کیفیتی بی نظیر و عالی برای شما آماده شده است ، در طول 3 دقیقه و 32 ثانیه ، زیباترین حرکات تکنیکی و گل زنی های کریستیانو رونالدوی مادریدی و لیونل مسی بارسایی را به نمایش می گذارد ؛ تماشای این صحنه های خاطره انگیز از فصل جاری لالیگا تا مدت ها در ذهن ها باقی خواهد ماند و شما را غرق در هنرهای اعجاب آور این دو اعجوبه ی دنیای فوتبال خواهد کرد. هم اکنون می توانید کلیپ مهارت های تکنیکی و گل زنی مسی و رونالدو را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR