دانلود بازی ایران اسپانیا – جام جهانی 2018 روسیه

دانلود بازی ایران اسپانیا - جام جهانی 2018 روسیه

 

دانلود بازی ایران اسپانیا – جام جهانی 2018 روسیه

| World Cup 2018, Spain vs Iran – Full Match |

 

نام کلیپ : بازی ایران اسپانیا جام جهانی 2018 روسیه

سال انتشار : 2018

مدت زمان : 90.00 دقیقه

کیفیت : عالی

 

همانطور که شاهد بودید، نمایندگان تیم ملی کشورمان در دومین بازی خود در سری رقابت‌های جام جهانی 2018، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم ملی اسپانیا شدند. این بازی مهیج و سرگرم‌کننده، از ساعت 22:30 روز چهارشنبه 30 خرداد در ورزشگاه کازان کشور روسیه برگذار شد و در نهایت با نتیجه 1 بر 0 به نفع تیم ملی اسپانیا به پایان رسید. تیم ملی کشورمان در چهارمین حضور خود در رقابت‌های جام جهانی فوتبال، درخششی ‌بی‌سابقه را از خود نشان داده و امیدها را برای صعود به مراحل بالاتر زنده نگاه داشته‌اند.

همانطور که شاهد بودید، تیم ملی ایران در اولین مسابقه خود در برابر تیم ملی مراکش از سری رقابت‌های گروه B، توانست با نتیجه یک بر صفر حریف خود را از پیش روی بردارد. تا این مرحله، بسیاری از تیم‌های پرادعای جام جهانی نتایج عجیب و غریبی را کسب کرده و حتی تکلیف حذف قطعی برخی تیم‌ها نیز در همین مرحله مشخص شده است. این در حالی است که غیورمردان ایران زمین، با نمایشی بی‌نظیر در گروه مرگ رقابت‌های جام جهانی 2018، همچنان برای صعود از مرحله گروهی، شجاعانه با حریفان خود می‌جنگند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، فیلم کامل بازی ایران اسپانیا را آماده کرده‌ایم که با گزارش جذاب جواد خیابانی تقدیم حضور شما عزیزان می‌گردد. با آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان غیور تیم ملی ایران در ادامه بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه، هم اکنون می توانید فیلم کامل بازی ایران اسپانیا را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 388 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR