دانلود بازی Order of Battle World War II Winter War برای PC

دانلود بازی Order of Battle World War II Winter War برای PC

 

دانلود بازی Order of Battle World War II Winter War برای کامپیوتر

| بازی جنگ جهانی دوم نسخه جنگ زمستان |

| نسخه PLAZA |

 

Order of Battle World War II Winter War بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط The Artistocrats ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در تاریخ 30 نوامبر 1939 یعنی درست 3 ماه بعد از آغاز جنگ جهانی دوم ، اتحاد جماهیر شوروی ، با حله به فنلاند ، “جنگ زمستان” را آغاز کرد. جنگ زمستان نیروهای اتحاد جماهیر شوروی ، یک نبرد خونین و بی رحمانه در برابر نیروهای ضعیف فنلاندی بود. هرچند ارتش سرخ شوروی ، با برتری فوق العاده ای که نسبت به تجهیزات جنگی فنلاندی ها داشتند و یه پیروزی قریب به وقوع را جشن می گرفتند ، نظامیان فنلاندی با تمام وجود برای حفظ وطن در برابر حملات هواپیماها و تانک های شوروری تا آخرین نفس جان فشانی می کردند.

جنگ زمستان ، یک زمستان خونین را در نبردهای میان شوروی و فنلاند به تصویر کشید ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، جدیدترین آپدیت بازی جنگ جهانی دوم را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که با دانلود آن ، می توانید رویدادهای مربوط به جنگ زمستان را در تاریخ 30 نوامبر 1939 ، در قالب یک بازی کامپیوتری تجربه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Order of Battle World War II Winter War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Order of Battle World War II Winter War1 Order of Battle World War II Winter War2

 

Order of Battle World War II Winter War3 Order of Battle World War II Winter War4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: Pentium 4 or Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 Mb DirectX 9 Video Card with Shader Model 2.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR