دانلود WSABuilds 2311.40000.5.0 – نصب Google Play Services و اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10 / 11

دانلود WSABuilds 2311.40000.5.0 - نصب Google Play Services و اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10 / 11

 

دانلود WSABuilds

| نرم افزار بهینه‌سازی عملکرد لپ تاپ های لنوو |

 

WSABuilds 2311.40000.5.0 نام یک بسته‌ی رایگان و متن‌باز برای افرادی است که می‌خواهند گوگل پلی سرویس و اپلیکیشن‌های اندروید را بر روی ویندوز 10 و ویندوز 11 نصب کنند. با این ابزار، شما می‌توانید Windows Subsystem for Android را به صورت پکیج شده به همراه Google Play Services بر روی سیستم خود نصب کنید. علی‌رغم تلاش‌های شجاعانه‌ی مایکروسافت به منظور جذب توسعه‌دهندگان نرم‌افزار برای ویندوز 10 موبایل و توقف کامل این پروژه، مدتی است که مایکروسافت سعی داشته ویندوز را با دیگر پلتفرم‌های پرکاربرد مانند لینوکس، اندروید و … سازگار کند. به عنوان مثال، یکی از تازه‌ترین جذابیت‌های ویندوز امکان نصب اپلیکیشن‌های اندروید از طریق Google Play Store بوده که کاربران بسیاری نیز به آن جذب شده‌اند.

در حال حاضر، بسیاری از کاربران همین حالا از امکان پیش‌فرض WSA در ویندوز 11 برای نصب اپ‌های اندروید استفاده می‌کنند. اما مشکلی که وجود دارد، صرفا امکان دسترسی به Amazon App Store‌بوده و راهی برای دسترسی به Google Play Store نبوده است. به لطف تلاش‌های توسعه‌دهندگان اپن سورس، اکنون به شما نرم افزاری را معرفی خواهیم کرد که به طور خاص برای ویندوز 10 و ویندوز 11 توسعه یافته و از طریق آن، شما می‌توانید Google Play Services را نصب کنید و از این طریق، سازگاری هرچه بیشتری از ویندوز و اپ‌های اندروید را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WSABuilds را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WSABuilds :

– سازگاری با تعداد بسیار زیاد اپ‌های اندروید در ویندوز

– امکان نصب در ویندوز 10 و ویندوز 11

– امکان نصب Google Play Services و دسترسی به فروشگاه نرم افزاری گوگل در ویندوز

– دارا بودن قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و ساده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 700 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR