دانلود Softrm PDF Super Toolkit 2.2.0 – جعبه ابزار کار با فرمت PDF

دانلود Softrm PDF Super Toolkit 2.2.0 - جعبه ابزار کار با فرمت PDF

 

دانلود Softrm PDF Super Toolkit

| جعبه ابزار کار با فرمت PDF |

 

Softrm PDF Super Toolkit 2.2.0 نام یک جعبه ابزار جدید و قدرتمند برای کار با فرمت PDF است که کاربر را قادر می‌سازد تا بتواند به مجموعه‌ای از امکانات کاربردی برای تغییر و یا ویرایش در فایل‌هایی با این فرمت دسترسی داشته باشد. با استفاده از این نرم افزار، شما به مجموعه‌ای از امکانات کاربردی برای ویرایش، تغییر و یا تبدیل فرمت‌های PDF دسترسی خواهید داشت. شما حتی به آسانی می‌توانید فایل‌های مورد نظر را به محیط برنامه فراخوانی کرده و در صورت نیاز اقدام به جداسازی صفحات و یا ادغام چندین فایل مختلف با همدیگر کنید.‌ از آنجا که این فرمت کاربرد گسترده‌ای در بین اقشار مختلف کاربران دارد، در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یک جعبه ابزار کامل برای کار با اسناد PDF به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم که امکاناتی جامع را در زمینه ویرایش و تبدیل این فرمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر این، نرم افزار فعلی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید تصاویر و متون دلخواه خود از محتوای PDF را استخراج کنید و خروجی را در فرمت دلخواه خود تحویل بگیرید. همچنین در صورت تمایل این امکان نیز برای شما مهیاست تا بتوانید صفحات PDF را به فرمت عکس و یا دیگر اسناد رایج و پرکاربرد مجموعه آفیس تبدیل کنید. در صورتی که شما نیز از دسته افرادی هستید که دائما با اسناد پی‌دی‌اف سر و کار داشته و می‌خواهید که تغییری در محتوای اسناد دلخواه خود اعمال کنید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار کاربردی را به عنوان یکی از بهترین ابزارها در این زمینه از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Softrm PDF Super Toolkit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Softrm PDF Super Toolkit :

– امکان افزودن و یا حذف کردن بوکمارک و یا تغییر محل آن در محتوای فایل‌ها

– امکان اضافه کردن واترمارک عکس یا نوشته بر روی اسناد PDF

– قابلیت ادغام چندین سند مختلف با هم

– امکان استخراج صفحات از داخل اسناد PDF

– قابلیت تغییر و یا مدیریت فایل‌های ضمیمه در سند PDF

– امکان ساخت سریع فایل PDF از روی تصویر و یا اسناد متنی آفیس

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Softrm PDF Super Toolkit.cover1  300x169 - دانلود Softrm PDF Super Toolkit 2.2.0 - جعبه ابزار کار با فرمت PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR