دانلود بازی AGON From Lapland to Madagascar برای PC

دانلود بازی AGON From Lapland to Madagascar برای PC

 

دانلود بازی AGON From Lapland to Madagascar برای کامپیوتر

| بازی سفری از لاپلند به ماداگاسکار |

 

AGON From Lapland to Madagascar بازی جدیدی در سبک فکری و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سفری از لاپلند به ماداگاسکار ، به همراه بازی هیجان انگیز AGON From Lapland to Madagascar ، یک سفر فوق العاده پر رمز و راز را تجربه کنید. در این بازی شما می بایست به یک مورخ که برای موزه بریتانیا کار می کند ، قواعد یک بازی قدیمی را یاد دهید. پروفسور سامول هانت ، مورخ و تاریخ دانی است که وظیفه دارد یک طلسم قدیمی را از خانواده ها بردارد.

شما را دعوت می کنیم که به دنیای ناشناخته ها و عجایب جالب بازی AGON From Lapland to Madagascar قدم بگذارید و غرق پازل های هیجان انگیز آن شوید. در این بازی شما سفرهایی هیجان انگیز را در نقاط مختلف دنیا خواهید داشت که در پی آنان پرده از بسیاری از اسرار باستانی برداشته خواهد شد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی AGON From Lapland to Madagascar را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

AGON1 AGON2

 

AGON3 AGON4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP/Vista/7/8
CPU: 800 Mhz
RAM: 128 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 621 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 407 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR