دانلود NetSetMan Pro 4.7.2 – مدیریت پروفایل های تنظیمات شبکه

دانلود NetSetMan 4.1.1 + Portable - مدیریت پروفایل های تنظیمات شبکه

 

دانلود NetSetMan

| نرم افزار مدیریت پروفایل های تنظیمات شبکه |

 

NetSetMan Pro 4.7.2 نام نرم افزاری جدید و سبک به منظور کنترل تنظیمات شبکه است. آیا شما هم از اینکه همواره در حال تغییر دادن تنظیمات شبکه در لپ تاپ باشید خسته شده اید؟ ممکنه در هر بار جا به جایی ، لازم باشد تنظیمات شبکه جدیدی را در لپ تاپ خود تعریف کنید ، اینجاست که کاربرد بسیار عالی نرم افزار NetSetMan خود را نمایان می سازد. به کمک این نرم افزار شما می توانید تا 5 پروفایل تنظیمات مختلف را در آن تعریف کنید و تنها با چند کلیک ساده ، در میان این تنظیمات سوئیچ کنید.

بنابراین دیگر نیازی نیست هربار برای انجام تنظیمات ، به بخش تنظیمات کارت شبکه مراجعه کنید. تنها کافیست وارد این نرم افزار شده و پروفایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در واقع این نرم افزار قادر است بخش Internet Protocol (TCP/IP) Properties در ویندوز را با قابلیت های انعطاف پذیرتر مدیریت کرده و امکان تغییرات را به نحوی آسان تر برایتان فراهم سازد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NetSetMan را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NetSetMan :

– دارا بودن قابلیت تعریف آی پی ها مختلف

– امکان مدیریت WiFi

– امکان نمایش مک آدرس ها

– مدیریت و تغییر DNS آدرس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.5 + 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR