دانلود Eassiy Video Converter Ultimate 5.0.8 x64 – نرم افزار مبدل فرمت‌های ویدیویی

دانلود Eassiy Video Converter Ultimate 5.0.8 x64 - نرم افزار مبدل فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود Eassiy Video Converter

| نرم افزار مبدل فرمت‌های ویدیویی |

 

Eassiy Video Converter Ultimate 5.0.8 x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و بسیار قوی در زمینه‌ی تبدیل کردن فرمت‌های رسانه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید انواع فایل‌های چندرسانه‌ای نظیر فیلم، صدا، انیمیشن GIF، تصویری، زیرنویس و … را بسازید و یا ویرایش کنید. اگر که از فعالان حوزه ساخت و تدوین فیلم هستید، این نرم افزار یک بسته بسیار قوی و کاربردی برای شماست؛ بدین صورت که می‌توانید با فراخوانی فایل ویدیویی مورد نظرتان، با سرعت و کیفیت مطلوب عملیات دلخواه خود را بر روی فیلم‌ها اعمال کرده و از آن‌ها در فرمت مورد نیاز خود خروجی بگیرید.

این نرم افزار یک ابزار همه‌کاره در زمینه‌ی کار با فایل‌های چندرسانه‌ای شامل عکس، فیلم و صوت است که با دقت و کیفیت مطلوب می‌تواند فایل‌های شما را پردازش کند. به طور کلی این نرم افزار از تعداد بیش از 1000 فرمت مختلف رسانه‌ای پشتیبانی می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد که بتواند فایل‌های صوتی و تصویری در صدها فرمت مختلف نظیر MP4, MOV, AVI, MKV, MPG, MP3 را به همدیگر تبدیل کند. این برنامه همچنین دارای تنظیماتی از پیش آماده برای دستگاه‌های اندروید و iOS است که کاربر می‌تواند به کمک آن تنها با یک کلیک، فیلم‌های خود را به فرمت‌هایی قابل پخش در این دستگاه‌ها تبدیل کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Eassiy Video Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Eassiy Video Converter :

– امکان تبدیل فرمت‌های ویدیویی و صوتی با پشتیبانی از 1000 فرمت مختلف

– توانایی تبدیل آسان سریع فیلم و آهنگ در میان صدها فرمت و تنظیمات از پیش آماده

– قابلیت پردازش و تبدیل گروهی فرمت‌های صوتی و تصویری

– دارا بودن سرعت 60 برابری به نسبت دیگر نرم افزارها در حین فرآیند تبدیل فیلم‌های 8K/5K/4K/HD

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Eassiy Video Converter Ultimate.cover1  300x194 - دانلود Eassiy Video Converter Ultimate 5.0.8 x64 - نرم افزار مبدل فرمت‌های ویدیویی Eassiy Video Converter Ultimate.cover2  300x194 - دانلود Eassiy Video Converter Ultimate 5.0.8 x64 - نرم افزار مبدل فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 118 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR