دانلود LiveMath Maker 3.6.0 – نرم افزار انجام محاسبات ریاضی

دانلود LiveMath Maker 3.6.0 - نرم افزار انجام محاسبات ریاضی

 

دانلود LiveMath Maker

| نرم افزار انجام محاسبات ریاضی |

 

LiveMath Maker 3.6.0 نام یک ابزار محاسباتی جدید و قدرتمند برای انواع مسائل ریاضی است که با دارا بودن ده‌ها قابلیت منحصر به فرد و جذاب، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید انواع محاسبات ریاضی را با سهولت و سادگی بسیار انجام دهید. نرم افزار فوق، یک ابزار ریاضیاتی قدرتمند است که به شما امکان محاسبه و خلق نمودارهای مرتبط به صورت زنده را می‌دهد. این نرم افزار برای دانشجویان، معلمان و علاقمندان به ریاضیات بسیار مفید است. از ویژگی های برجسته این ابزار می توان به قابلیت حل معادلات، توابع، انتگرال ها و مشتق ها اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار، می توانید به سادگی معادلات و توابع خود را وارد کنید و نتیجه را بلافاصله مشاهده کنید. همچنین، می توانید نمودارها و نمایش های گرافیکی دیگر را ایجاد و با استفاده از ابزارهای گوناگون، آن ها را کاستومایز کنید.

این ابزار همچنین امکاناتی برای تحلیل داده ها و تعامل با آن ها فراهم می کند. شما می توانید داده های خود را وارد کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و نتایج را در قالب نمودار و جدول مشاهده کنید. این قابلیت ها برای تحقیقات علمی و تحلیل داده ها به طور ویژه مفید است. با استفاده از این ابزار، شما می توانید به راحتی فرمول ها و معادلات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار امکان همکاری با دیگران را نیز فراهم ساخته است؛ به طوری که شما و همکارانتان می توانید همزمان به یک محیط ریاضی دسترسی داشته باشید و بتوانید تغییرات را به صورت زنده مشاهده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار LiveMath Maker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار LiveMath Maker :

– امکان حل معادلات و توابع ریاضی

– امکان ساخت نمودار از روی محاسبات

– قابلیت تحلیل داده و تعامل با آن‌ها

– امکان همکاری با دیگر اعضای تیم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LiveMath Maker.cover1  282x300 - دانلود LiveMath Maker 3.6.0 - نرم افزار انجام محاسبات ریاضی LiveMath Maker.cover2  282x300 - دانلود LiveMath Maker 3.6.0 - نرم افزار انجام محاسبات ریاضی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR