دانلود بازی Tower Craft – Block Building 1.10.3 – شبیه‌ساز برج‌سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Tower Craft - Block Building 1.10.3 - شبیه‌ساز برج‌سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Tower Craft – Block Building برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز برج‌سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Tower Craft – Block Building 1.10.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی CASUAL AZUR GAMES است. اگر که از علاقه‌مندان به سری بازی‌های سبک استراتژیک و شبیه‌سازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه‌ی این بازی جدید و جذاب را از دست ندهید. این بازی، یک عنوان جدید، ساده و جذاب در زمینه‌ی ساخت و ساز و توسعه است که شما در آن به احداث انواع برج و آسمان خراش مشغول خواهید بود. هدف این است که بتوانید برج‌هایی بسیار مرتفع بسازید و با این کار امتیاز خود را دائما افزایش دهید.

این بازی در رابطه با روی هم چیدن بلوک‌ها و ارتقای کسب و کار ساخت بلندترین آسمان راش‌ها در دنیاست. شما بازی را با ساختن یک برج کوچک شرو می‌کنید و با بالا بردن ارتفاع آن، می‌توانید هر سازه را به نقاطی دیدنی در شهر تبدیل کنید. بر‌ج‌های شما رفته رفته به عنوان یک شاهکار بزرگ در حوزه‌ی معماری و عمران در شهر به شمار خواهند رفت و در این زمینه شهرت بسیاری پیدا خواهید کرد. شما همچنین تصمیم‌گیرنده‌ی قطعات لازم برای ساخت برج‌ها، مواد مورد نیاز، انتخاب برج‌ا برای ارتقا و … هستید. در واقع این شما هستید که تصمیم‌ می‌گیرید برج‌ها چگونه باشند و بدین ترتیب شما می‌توانید از طراحی‌های خاص خود در نقاط مختلف شهر لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Tower Craft را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Tower Craft – Block Building :

– امکان ساخت و ساز انواع برج‌ها در سطح شهر

– قابلیت احداث آسمان‌خراش‌هایی دیدنی و جذاب

– امکان تصمیم‌گیری در رابطه با مواد و تجهیزات لازم برای ساخت برج‌ها

– امکان ارتقای برج‌های ساخته شده

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tower Craft 1 1 84x150 - دانلود بازی Tower Craft - Block Building 1.10.3 - شبیه‌ساز برج‌سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت Tower Craft 2 1 84x150 - دانلود بازی Tower Craft - Block Building 1.10.3 - شبیه‌ساز برج‌سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت Tower Craft 3 1 84x150 - دانلود بازی Tower Craft - Block Building 1.10.3 - شبیه‌ساز برج‌سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت Tower Craft 4 1 84x150 - دانلود بازی Tower Craft - Block Building 1.10.3 - شبیه‌ساز برج‌سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR