دانلود Globo Mail Verifier 4.0 – نرم افزار وریفای آدرس‌های ایمیل

دانلود Globo Mail Verifier 4.0 - نرم افزار وریفای آدرس‌های ایمیل

 

دانلود Globo Mail Verifier

| نرم افزار وریفای آدرس‌های ایمیل |

 

Globo Mail Verifier 4.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن کاربر می‌تواند ولید بودن یا نبودن آدرس‌های ایمیل را تشخیص دهد. این نرم افزار مناسب برای مواقعی است که کاربر می‌خواهد ولید بودن آدرس‌های ایمیل خود را تشخیص دهد. اگر که شما هم یک لیست از آدرس‌های ایمیل را در اختیار دارید و اکنون می‌خواهید به روشی آن دسته از آدرس‌های غیرواقعی را از آدرس‌های صحیح جدا کنید، استفاده از این نرم افزار می‌تواند برایتان مفید باشد. این نرم افزار وظیفه‌ی ولیدیشن آدرس‌های ایمیل را بر عهده دارد و می‌تواند این کار را به سه روش Syntax, Domain, SMTP Check انجام دهد.

برای کار با این ابزار تنها کافی‌ست که آن را بر روی سیستم نصب و لیست ایمیل خود را وارد برنامه کرده و در نهایت دکمه VERIFY را کلیک کنید. باقی کارها را این برنامه به طور خودکار برایتان انجام می‌دهد. علاوه بر این، نرم افزار فوق امکانی را نیز داراست که بتوانید از طریق آن آدرس‌های تکراری را پیدا و از لیست خود حذف کنید. استفاده از لیست‌های ایمیل معمولا برای ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی و یا موارد مشابه کاربرد دارند. با استفاده از این ابزار، به راحتی می‌توانید ایمیل‌های واقعی را از آدرس‌های فیک تشخیص داده و آن‌ها را از لیست اصلی خود جدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Globo Mail Verifier را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Globo Mail Verifier :

– امکان ولیدیشن ساده و سریع آدرس‌های ایمیل

– امکان وریفای کردن آدرس‌ها تنها با یک کلیک

– قابلیت حذف آدرس‌های تکراری از لیست ایمیل

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Globo Mail Verifier.cover1  300x211 - دانلود Globo Mail Verifier 4.0 - نرم افزار وریفای آدرس‌های ایمیل Globo Mail Verifier.cover2  300x211 - دانلود Globo Mail Verifier 4.0 - نرم افزار وریفای آدرس‌های ایمیل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR