دانلود بازی Man Of Soccer v1.0.15 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Man Of Soccer v1.0.15 برای اندروید

 

دانلود بازی Man Of Soccer برای اندروید

به همراه نسخه پول بی نهایت

 

Man Of Soccer v1.0.15 شما در این بازی با یک فوتبال طبیعی روبرو نخواهید بود بلکه مهارت هایی غیرطبیعی و جادویی شاکله بازی فوتبال ما را تشکیل خواهد داد. صحنه های بازی به صورت سه بعدی بده و چالش های مهیجی را برای بازیخور فراهم می کند. یادگیری بازی بسیار آسان بوده و می توانید تنها در چند دقیقه با روند بازی آشنا شوید.

کیفیت گرافیک بازی عالی بوده و از مشخصه های عالی یک بازی خوب بهره می برد. جنبش ها و حرکات زیبای بازیکنان کاملا نمود داشته و دارای کاراکترهایی با چهره هایی واقعی می باشد. هم اکنون می توانید بازی Man Of Soccer برای اندروید را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Man-of-Soccer Man-of-Soccer

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.3 بالاتر
  • حجم : 39.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR