دانلود بازی Rise of Darkness 1.2.39662 – طلوع تاریکی برای اندروید + نسخه مود شده و دیتا

دانلود بازی Rise of Darkness 1.2.39662 - طلوع تاریکی برای اندروید + نسخه مود شده و دیتا

دانلود بازی Rise of Darkness برای اندروید

| + نسخه مود شده و دیتا |

 

Rise of Darkness v1.2.39662 بازی جدیدی در سبک اکشن و نقش آفرینی می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است.اگر شما هم از علاقه مندان به بازی ها اشکن و تخیلی می باشید به شما پیشنهاد می شود این بازی را دریافت و اجرا نمایید.در این بازی شما باید با انواع شیاطین مبارزه کنید تا به هدف خود برسید.این بازی تاکنون بیش از 5 میلیون بار دریافت شده است و توانسته امتیاز 4.4 را در گوگل پلی از آن خود نماید.

داستان این بازی در مورد جهانی می باشد که توسط شیاطین به هرج و مرج کشیده شده است،چرا که این شیاطین قصد از بین بردن تمام موجودات و بدست گرفتن کنترل کل جهان را دارند.حالا امید همه به شما و تیم شما می باشد که باید برای از بین بردن تمام شیاطین یک شیشه کوچک را بدست آورید.اما باید بدانید که بدست آوردن این شیشه کار آسانی نیست و برای بدست آوردنش باید به مکان های مختلفی سفر کنید و با دشمنان زیادی بجنگید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Rise of Darkness که توسط شرکت Victory-Game طراحی و منتشر شده است را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های Rise of Darkness:

– امکان ارتقاء قدرت های خود

– داشتن گیم پلی خوب

– امکان ساخت گروه برای از بین بردن راحت تر دشمنان

– و..

 

تصاویری از محیط بازی:

Rise of DarknessRise of Darkness

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– اپلیکیشن Rise of Darkness را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و سپس نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.cmge.gplay.rod در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کرده و لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 19 + 19 + 119 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR