دانلود انیمیشن شکرستان – مجموعه کامل کارتون شکرستان

دانلود انیمیشن شکرستان - مجموعه کامل شکرستان

 

دانلود انیمیشن شکرستان

| مجموعه کامل کارتون شکرستان |

 

فصل 1,2,3,4 قرار گرفت…

شکرستان نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که توسط مرکز صبای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و از برنامه کودک و نوجوان شبکه دو سیمای ایران پخش می‌شود. این مجموعه که تاکنون چندین فصل مختلف از آن در ایام مختلف به عنوان مثال اعیاد باستانی مردمان ایران زمین، دوران کرونا و … ساخته شده، یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های ساخته و پخش شده از شبکه 2 سیما است که با روش بریده مقوا طراحی و استقبال بسیاری را به همراه داشته است.

مجموعه‌ی کارتون شکرستان، بیش از 180 کاراکتر دارد و همه داستان‌های این سریال، در یک شهر قدیمی و خیالی به تصویر کشیده می‌شود. هر قسمت از مجموعه‌ی شکرستان، داستانی مجزا دارد که هر قسمت حاصل ما‌ها تحقیق و توسعه بر اساس داستان، ضرب‌المثل‌های ایرانی، قصه‌های قدیمی و … به رشته‌ی تجریر درآمده‌اند. در داستان این انیمیشن، هیچ کس در جایگاه خود نیست و طراحی کلی آن به شیوه‌ای است که مخاطبان کوچک و بزرگ بعد از خندیدن به محتوای طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو رفته و در رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود بازنگری کنند. در شکرستان، بیش از 100 شخصیت مختلف حضور دارند که بنا به نیاز داستان در هر قسمت سر و کله‌شان پیدا شده و نقش‌های متفاوتی همچون تاجر، کارگر، مردم عادی، بچه‌های مدرسه، ریش سفید و … را بر عهده می‌گیرند. در این بین، چند شخصیت محوری دیگر نیز وجود دارد که جمله آن‌ها می‌توان به بهلول، پادشاه و وزیر، فرصت، شعبون، رمضون، قاضی، اسکندر، ننه قمر، بهادر، یعقوب، براز سیب فروش، چهل دزد، خواجه فرزان، برزو و صمد اشاره کرد. به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنیم که انیمیشن شکرستان را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

کارگردان: سعید ضامنی و بابک نظری و هژیر ضیایی و عباس جلالی یکتا

تعداد قسمت ها: در حال پخش…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 200 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR