دانلود بازی Train Station 2: Rail Tycoon & Strategy Simulator 1.34.0 – ایستگاه قطار 2 برای اندروید

دانلود بازی Train Station 2: Rail Tycoon & Strategy Simulator 1.34.0 - ایستگاه قطار 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Train Station 2: Rail Tycoon & Strategy Simulator برای اندروید

| بازی ایستگاه قطار 2 برای اندروید |

 

Train Station 2: Rail Tycoon & Strategy Simulator 1.34.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی و استراتژیک از استودیوی بازی سازی Pixel Federation Games است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما دسوت‌داران قطار و سیستم حمل و نقل ریلی آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا شما بتوانید از جمع‌آوری انواع قطار، واگن و سیستم‌های اینگونه حمل و نقل لذت ببرید. همه‌چیز در رابطه با این سیستم روایت می‌شود. اکنون زمان آن ست که شما قطار خود را در ایستگاه مستقر کنید و یک امپراتوری بزرگ را در چنین سیستمی به راه بیندازید. این کسب و کار پرسود، در زمانی کوتاه شما را به ثروت بسیاری خواهد رساند، تنها کافی‌ست که مدیریت ایستگاه قطار را به شیوه‌ای صحیح انجام دهید و چالش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

شما در این بازی فرصتی دارید تا بتوانید صدها قطار جذاب و دیدنی از دنیای واقعی را جمع کنید و از این تجربه جذاب نهایت لذت را ببرید. بزرگ‌ترین امپراتوری قطار در انتظار شماست تا بتوانید بسته به سلیقه خودتان همه‌چیز را مترب کنید و قدم به قدم ایستگاه خود را به امکانات بیشتری مجهز کنید. ارتقا دادن قطارها و آماده‌سازی یک ناوگان بزرگ و حرفه‌ای نیازمند تصمیماتی حساس و حیاتی است که صرفا یک مدیر حرفه‌ای می‌تواند از پس امور آن بر بیاید. در این بازی شما با ده‌ها چالش مختلف سر و کار دارید که باید با اتخاذ تصمیماتی به موقع و اساسی، شرایط را در راستای پیشبرد هرچه بهتر اهداف خود پیش ببرید. هم اکنون می توانید بازی Train Station 2: Rail Tycoon & Strategy Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Train Station 2: Rail Tycoon & Strategy Simulator :

– امکان مدیریت و سازماندهی سیستم قطار و حمل و نقل ریلی

– امکان جمع‌آوری انواع قطارها و ارتقای آنان

– امکان مدیریت سیستم‌های حمل و نقل قطار

– امکان کاوش در جهان‌های کشف نشده و زیبا

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Train Station 21 150x113 - دانلود بازی Train Station 2: Rail Tycoon & Strategy Simulator 1.34.0 - ایستگاه قطار 2 برای اندروید Train Station 22 150x113 - دانلود بازی Train Station 2: Rail Tycoon & Strategy Simulator 1.34.0 - ایستگاه قطار 2 برای اندروید Train Station 23 150x113 - دانلود بازی Train Station 2: Rail Tycoon & Strategy Simulator 1.34.0 - ایستگاه قطار 2 برای اندروید Train Station 24 150x113 - دانلود بازی Train Station 2: Rail Tycoon & Strategy Simulator 1.34.0 - ایستگاه قطار 2 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 143 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR