دانلود Wise Data Recovery Pro 6.1.6.498 + Portable – برنامه بازیابی فایل ها

دانلود Wise Data Recovery 3.87.205 - برنامه بازیابی فایل ها

 

دانلود Wise Data Recovery

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات |

 

Wise Data Recovery Pro 6.1.6.498 + Portable نرم افزار قدرتمندی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته ویندوز می باشد. با این برنامه می توانید اسناد, تصاویر, ویدئوها, و بسیاری از فایل های از دست رفته خود را بازگردانی و ریکاوری کنید. اگر فایل های حساس شما به دلیل فرمت کردن حذف شده اند نگران نباشید چون با این برنامه براحتی می توانید آنها را بازگردانی کنید.

بسیاری فکر می کنند که با حذف ساده فایل دیگر به صورت کامل حذف شده است در حالی که ردپای کاملی هنوز در هارد باقی می ماند که براحتی می توان آن را بازیابی نمود. این برنامه با اسکن کامل هارددرایو اطلاعات حذفی را به صورت امن و سریع بازگردانی می کند. رابط کاربری برنامه بسیار ساده بوده و استفاده از آن را آسان کرده است. بصورتی که هرکاربری قابلیت این را دارد که به بررسی یک به یک پارتیشن های سیستم بپردازد و فایل های خود را بازگردانی کند. امکان بازیابی فایل ها از داخل دستگاه های ذخیره سازی اکسترنال نظیر فلش USB نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. این برنامه همچنین قابل بازیابی فایل های چند رسانه ای نظیر فایل های MP3 را دارا می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Wise Data Recovery را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Wise Data Recovery :

– رابط کاربری آسان

– بازیابی سریع و ایمن فایل ها

– امکان بازیابی از دستگاه های قابل حمل نظیر فلش USB

– امکان اسکن کامل پارتیشن ها

– رایگان و کم حجم

– و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13/16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR