دانلود Cascadeur 2024.1 x64 – نرم افزار طراحی کاراکترهای 3 بعدی و انیمیشن‌سازی

دانلود Cascadeur 2024.1 x64 - نرم افزار طراحی کاراکترهای 3 بعدی و انیمیشن‌سازی

 

دانلود Cascadeur

| نرم افزار طراحی کاراکترهای 3 بعدی و انیمیشن‌سازی |

 

Cascadeur 2024.1 x64 نام یک ازار جدید، قدرتمند و حرفه‌ای برای ساخت انیمیشن در بازی، موشن گرافیک، تیزرهای تبلیغاتی و … است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید کاراکترهای مختلف را طراحی کنید و آن‌ها را به حرکت درآورید و بدین طریق، انیمیشن‌هایی نزدیک به واقعیت بسازید. این نرم افزار، راهکاری قوی برای انیماتورها، افراد متخصص در حوزه انیمیشن‌سازی، طراحان گرافیکی بازی‌های کامپیوتری و … است که با دارا بودن امکانات جامع و کامل، کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند.

این برنامه ابزاری برای انیمیشن‌سازی 3 بعدی است که به شما اجازه می‌دهد که با کمک گرفتن از هوش مصنوعی بتوانید فرآیند ساخت انیمیشن‌ها را سریع و دقیق‌تر کنید و نتایجی با کیفیت را انتظار داشته باشید. این برنامه همچنین قابلیتی داراست که به کمک آن بتوانید انیمیشن‌های از پیش آماده شده را نیز ویرایش کرده و آن‌ها را بسته به نوع نیاز خود تغییر دهید. امکان ساخت کاراکترهایی بتنی بر واقعیت با امکان کنترل دقیق اندام‌های حرکتی به شما امکانی خواهد داد تا بتوانید نتایجی فوق‌العاده را با این نرم افزار انتظار داشته باشید؛ به گونه‌ای که کلیه حرکات مطابق بر فیزیک واقعی باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Cascadeur را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Cascadeur :

– امکان طراحی کاراکترهای 3 بعدی و مترحک‌سازی آن‌ها

– امکان اعمال حرکات یک کاراکتر بر روی کاراکتر انیمیشنی دیگر با ساختار بدنی متفاوت

– مناسب برای ساخت کاراکتر و انیمیشن‌سازی برای توسعه بازی، موشن گرافیک، جلوه‌های ویژه و …

– مجهز بودن به هوش مصنوعی پیشرفته برای توسعه و ساخت انیمیشن‌ها با سرعت و دقت بیشتر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cascadeur1 300x176 - دانلود Cascadeur 2024.1 x64 - نرم افزار طراحی کاراکترهای 3 بعدی و انیمیشن‌سازی Cascadeur2 300x176 - دانلود Cascadeur 2024.1 x64 - نرم افزار طراحی کاراکترهای 3 بعدی و انیمیشن‌سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 290 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR