دانلود MusicBrainz Picard 2.2 x86/x64 – نرم افزار ویرایش تگ فایل‌های صوتی

دانلود MusicBrainz Picard 2.2 x86/x64 - نرم افزار ویرایش تگ فایل‌های صوتی

 

دانلود MusicBrainz Picard

| نرم افزار ویرایش تگ فایل‌های صوتی |

 

MusicBrainz Picard 2.2 x86/x64 نام یک ابزار کاربردی و رایگان در زمینه مشاهده و ویرایش تگ فایل‌های صوتی است که این امکان را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند مجموعه صوتی دلخواه خود را در یک محیط زیبا و کاربرپسند مدیریت کرده و به ویرایش تگ آن‌ها بپردازد. این نرم افزار جدید و رایگان که به زبان برنامه‌نویسی پایتون (Python) توسعه داده شده، یک ابزار مالتی پلتفرم (سازگار با ویندوز/لینوکس/مک) است که از انواع مختلف فرمت‌های رایج نظیر MP3, FLAC, OGG, M4A, WMA, WAV و … به طور کامل پشتیبانی می‌کند. به کمک این ابزار، شما می‌توانید به ویرایش تگ‌ در فایل‌های صوتی مدنظر خود پرداخته و اطلاعاتی نظیر نام هنرمند، آلبوم، عنوان قطعه و … را تغییر دهید.

رویکرد این نرم افزار برای ویرایش تگ فایل‌ها، مبتنی بر آلبوم است. بدین صورت که شما می‌توانید مجموعه آلبوم‌های موسیقی دلخواه خود را وارد محیط آن کرده و اطلاعات مربوط به هر قطعه را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده و زیبا طراحی شده و شما از عملکرد فوق‌العاده آن قطعا لذت خواهید برد. شما می‌توانید فایل‌های مدنظر خود را به صورت تکی و یا گروهی وارد برنامه کرده و صرف‌نظر از فرمت فایل، اقدام به تغییر در تگ‌ها کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار MusicBrainz Picard را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MusicBrainz Picard :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکانات گسترده در زمینه ویرایش و تغییر در تگ فایل‌های صوتی

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های صوتی رایج

– امکان تغییر در نام هنرمند، آلبوم موسیقی، کاور گرافیکی و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MusicBrainz Picard.cover1  300x220 - دانلود MusicBrainz Picard 2.2 x86/x64 - نرم افزار ویرایش تگ فایل‌های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.95 + 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR