دانلود Advanced PortChecker 2.0.1 – نرم افزار اسکن پورت پیشرفته

دانلود Advanced PortChecker 2.0.1 - نرم افزار اسکن پورت پیشرفته

 

دانلود Advanced PortChecker

| نرم افزار اسکن پورت پیشرفته |

 

Advanced PortChecker 2.0.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی اسکن و تشخیص پورت‌های آزاد بر روی یک آی‌پی آدرس (IP address) در شبکه است که می‌تواند به سادگی و سهولت این کار را با چند کلیک ساده برای شما انجام دهد. اگر که شما نیز به دنبال ابزاری برای اسکن کردن یک آی پی مشخص برای تشخیص پورت‌های آزاد بر روی آن هستید، نرم افزاری که در این مطلب برایتان آماده کرده‌ایم یک گزینه ایده‌آل است. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند از بین پورت‌های TCP/UDP انتخاب کند و جستجو را بسته به نوع نیاز خود آغاز کرده و منتظر نتایج باشد.

این برنامه همانطور که از نامش پیداست، صرفا جهت تشخیص پورت‌های باز در یک آی‌پی آدرس مشخص طراحی شده تا کاربر بتواند از این طریق، بررسی‌های امنیتی را انجام دهد. بنابراین شما می‌توانید آی‌پی آدرس سیستم خود و یا دیگر سرورها را وارد کرده و پورت‌های باز را در آن چک کنید. اطلاعات حاصل از اسکن انجام شده به طور زنده در دسترس شما قرار می‌گیرد تا بتوانید در صورت تمایل از آن خروجی HTMl, CSV یا … بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Advanced PortChecker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Advanced PortChecker :

– امکان اسکن آسان و سریع پورت‌های TCP/IP

– قابلیت نمایش نتایج به طور زنده

– امکان تنظیم دستی زمان لازم برای اسکن هر پورت

– قابلیت خروجی گرفتن در فرمت HTML, JSON, CSV و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Advanced PortChecker1 300x215 - دانلود Advanced PortChecker 2.0.1 - نرم افزار اسکن پورت پیشرفته Advanced PortChecker2 300x215 - دانلود Advanced PortChecker 2.0.1 - نرم افزار اسکن پورت پیشرفته

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR