دانلود Candy Camera for Selfie 3.39 – عکس برداری سلفی برای اندروید

دانلود Candy Camera for Selfie 1.86 - عکس برداری سلفی برای اندروید

 

دانلود Candy Camera for Selfie برای اندروید

| نرم افزار عکس برداری سلفی برای اندروید |

 

Candy Camera for Selfie 3.39 نام نرم افزاری جدید و بسیار حرفه ای در زمینه عکس برداری سلفی های فوق العاده در دستگاه های اندرویدی است. تصاویر سلفی این روزها طرفداران بسیار را به خود جذب کرده است ، از افراد عادی گرفته تا هنرمندان عرصه سینما و حتی شخصیت های دیپلماتیک و یا حتی ورزشی ! سلفی یا ” خویش انداز ” ها ، تصاویر هستند که شخص با دوربین خود از خودش تهیه می کنید ، این کار یا با دست و یا با وسیله ای مخصوص با نام مونوپاد انجام می شود. برای ثبت تصاویر سلفی در دستگاه های اندرویدی ، اپلیکیشن های مختلفی عرضه شده اند که می توانند کیفیت و وضح تصاویر شما را مطابق با آنچه می پسندید تغییر دهند ، Candy Camera for Selfie نیز یکی از این نرم افزارهاست که به شما این امکان را می دهد که زیباترین تصاویر سلفی را با دوربین دستگاه انرویدی خود به ثبت برسانید. یکی از امکانات جالبی که Candy Camera for Selfie را از سایر اپلیکیشن ها مجزا می کند دارا بودن استیکر های جالب متناسب با فصل های مختلف سال است ، هریک از این برچسب ها ا می توانید با اثرات انگشت خودتان تغییر سایز دهید و یا در محلی دلخواه بچسبانید.

Candy Camera for Selfie می تواند در کوتاه ترین زمان ، سلفی هایی بی نظیر را به ثبت برساند ، هرجا و مکان می توانید سریعاً دستگاه اندرویدی خود را به دست بگیرید و با یک لبخند ، سلفی زیبای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار با بیش از 50 میلیون دانلود در گوگل پلی استور ، یکی از محبوب ترین ابزارهای عکاسی سلفی در دستگاه های اندرویدی به حساب می آید که می تواند تصاویر شما را بسیار زیباتر از آنچه هستند به نمایش بگذارند. در این نرم افزار مجموعه فوق العاده از ابزارهای ویرایشی گنجانده شده است که می تواند ساده ترین عکس های شما را بسیار زیباتر نشان دهند ، با استفاده از فیلترهای محبوب و بسیار زیبای این نرم افزار می توانید جلوه ویژه را به تصاویر خود ببخشید و تنها با حرکت به سمت چپ و راست در میان فیلترها و پیشنمایش آنان حرکت کنید. ویژگی سایلنت در Candy Camera شما را قادر می سازد در هرجا و مکان بتوانید سلفی های خود را به ثبت برسانید بدون آنکه صدای شاتر دوربین شما مزاحم کسی باشد.هم اکنون می توانید نرم افزار Candy Camera for Selfie را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Candy1 Candy2 Candy3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR